سید ساجد یعقوبی
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: صدا و سیما در تبیین فعالیت‌های بسیج بسیار خوب عمل کرده و با برنامه‌های خود زیبایی‌ها و عناصر محبوبیت و منزلت زای بسیج را به خوبی به مردم نشان داده و جامعه را در جریان فعالیت‌های بسیج قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۳۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
صدا و سیما در تبیین فعالیت‌های بسیج بسیار خوب عمل کرده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داوود بهادری مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعیفن در دیدار با علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به پخش دو هزار دقیقه برنامه در هفته دفاع مقدس گفت: صدا و سیما در تبیین فعالیت‌های بسیج بسیار خوب عمل کرده و با برنامه‌های خود زیبایی‌ها و عناصر محبوبیت و منزلت زای بسیج را به خوبی به مردم نشان داده و جامعه را در جریان فعالیت‌های بسیج قرار داده است.

وی افزود: اطلاع رسانی اقدامات بسیج و تبیین فعالیت آن موجب دلگرمی در مردم شده و آن‌ها را بیش از پیش به این نهاد مردمی علاقمند کرده است.

علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم از پخش برنامه‌ها و پوشش اخبار بسیج در استان گزارش داد و گفت: شبکه استانی صدا و سیما ۷۲ درصد بیننده دارد و تلاش کرده ایم از این ظرفیت مهم رسانه‌ای به نحو شایسته در جهت نشان دادن فعالیت‌های نهاد مردمی بسیج و همچنین اقدامات نظام و مسئولان استفاده کنیم و در مقابله با سیاه نمایی امپراطوری رسانه‌ای دشمنان در جامعه امیدآفرینی کنیم.
ارسال نظرات