خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج بیرجند گفت: اردوی جهادی «پایش سلامت» از چهارم مهرماه با حضور 5 جهادگر در روستای میریک گازار و حومه آن با هدف شناسایی ناهنجاری های اسکلتی و ساخنار قامتی، مشاوره، آموزش و درمان با حرکات اصلاحی درجهت افزایش امید به زندگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۶۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

هادی قاسم نیا مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی «پایش سلامت» گفت: این اردو به منظور پایش سلامت بسیجیان و آحاد مردم به ویژه جوانان، کشف و شناسایی استعداد برتر، ایجاد گسترش فعالیت های پرنشاط در سطح محلات و افزایش امید به زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم و روستا است.

 وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پایش سلامت از چهارم مهرماه با حضور 5 جهادگر در روستای میریک گازار و حومه آن، گفت: هدف از برگزاری این اردو شناسایی ناهنجاری های اسکلتی و ساخنار قامتی، مشاوره، آموزش و درمان با حرکات اصلاحی در جهت افزایش امید به زندگی بوده است.

خدمات رسانی به بیش از 100 نفر از اهالی روستا میریک در اردو جهادی پایش سلامت

مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج بیرجند افزود: در مجموع 53 نفرخواهر و بردار توسط پزشک عمومی ویزیت و 50 نفر دانش آموز سنین 7 تا 15 سال پایش سلامت شدند.

خدمات رسانی به بیش از 100 نفر از اهالی روستا میریک در اردو جهادی پایش سلامت

قاسم نیا اظهار داشت: در اردوی جهادی پایش سلامت برای افرادی که مشکل جسمی و حرکتی داشتند پرونده تشکیل شد و همچنین راهکارهای پیشگیرانه توسط مسئولین مربوطه ارائه گردید.

خدمات رسانی به بیش از 100 نفر از اهالی روستا میریک در اردو جهادی پایش سلامت

 انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها