مديركل حج و زيارت استان يزد از افزايش 14.5 درصدي ثبت‌نام یزدی‌ها در سامانه سماح خبر داد و اعلام كرد: تاکنون 43هزار و 500 نفر از استان یزد در قالب 22 هزار و 480 گروه برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌ اند.
کد خبر: ۹۱۸۱۸۴۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌اصغر شریفی  گفت: تاکنون 43هزار و 500 نفر از استان یزد در قالب 22 هزار و 480 گروه برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وي افزود: از اين تعداد تاكنون 42 هزار نفر با پرداخت هزينه ثبت‌نام خود را قطعي كرده‌اند و پيش‌بيني مي‌شود بیش از 50 هزار نفر از دوستداران خاندان عصمت و طهارت از استان يزد، امسال در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

مدير كل حج و زيارت استان يزد با بيان اين كه سال گذشته در مجموع حدود 38 هزار نفر از استان يزد در سامانه سماح ثبت نام كرده بودند، اظهار داشت: آخرين آمار ثبت‌نام كنندگان يزدي در سامانه سماح نسبت به سال قبل افزايش 14.5 درصدي داشته است.

شریفی تصریح کرد: متقاضیان برای شركت در راهپيمايي اربعين بايد با داشتن گذرنامه به سامانه سماح به این آدرس samah.haj.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات