خبرهای داغ:
در دیدار معاون رسیدگی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد بازرسی کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح شد
بازرس کل خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی در جلسه شورای قضایی به من گفتند "باید راهبردهای آیت الله عبادی خط یک حرکت دستگاه های نظارتی در استان باشد زیرا ایشان هم در معنویت، هم در مقام اجرا و هم در مقام مطالبه گری از همه ی ماها جلوتر هستند."
کد خبر: ۹۱۸۱۸۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید سلیم مظهری بازرس کل خراسان جنوبی در جلسه دیدار معاون رسیدگی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد بازرسی کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هنگامی که آیت الله رئیسی به استان خراسان جنوبی سفر کردند با توجه به اینکه ایشان علاوه بر مقام قضایی، در مقام نظارتی نیز تجربه کار داشته اند، در جلسه شورای قضایی به صورت خصوصی به بنده فرمودند که "باید راهبردهای آیت الله عبادی خط یک حرکت دستگاه های نظارتی در استان باشد زیرا ایشان هم در معنویت، هم در مقام اجرا و هم در مقام مطالبه گری از همه ی ماها جلوتر هستند."

وی افزود: وسعت دیدی که ریاست قوه قضائیه نسبت به دیدگاه های ارزشمند شما دارند به نوعی فتوای حرکت مسیر ماست.

بازرس کل خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شما فرموده اید که در انجام وظایف تلاش مضاعف صورت گیرد، لذا با دعای خیر شما در سطح منطقه رتبه یک پیشرفت و در سطح کشور نیز رتبه سوم را از آن خود کرده ایم.

مظهری تصریح کرد: بارها فرموده اید که ضعفا در دستگاه های اداری از نفس نیفتند، بر حسب این دستور باید بگویم که لباس سربازی ام را در ماشین شخصی خودم  قرار داده ام و روزهای جمعه در نماز جمعه حضور می یابم زیرا اعتقاد دارم که بهترین حرف های مطالبه گری در جاهای معنوی زده می شود.

وی ادامه داد: درست است که گلایه هایی وجود دارد اما راهکارها را آدم های باتقوا و مومن با رعایت حال جمهوری اسلامی میگویند، لذا حرف هایی که در نماز جمعه می شنویم بهترین حرف هاست.

بازرس کل خراسان جنوبی اضافه کرد: خدماتی که دولت باید در حوزه اجرا انجام دهد تمام تلاشمان را کرده ایم که طبق فرمایشات شما به عدالت صورت گیرد.

مظهری گفت: جمله کلیدی شما این است که فرموده اید "کار را به عدالت می شناسند نه با آمار" لذا امیدواریم سربازی شما را داشته و رهنمودهای حضرتعالی را به اجرا درآوریم.

وی ادامه داد: دعا بفرمایید تا فرزندان شما در این راه همچنان کوشا و با تقویت نگاه نظارتی که در سطح استان توسط حضرتعالی راه اندازی شده است، گام بردارند.

بازرس کل خراسان جنوبی مطرح کرد: همیشه راهبرد گام دوم انقلاب در کلام و سخنان شما نمود پیدا می کند و این واگذاری مسئولیت ها و اینکه شانه های جوانان باید آماده این مسئولیتی ها شود و از مساعدتی که نسبت به این فضای کاری در سطح استان دارید بسیار سپاسگذاریم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها