مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: آنچه در جهاد و جنگ ما و دفاع مقدس اهمیت داشت، مقاومت و روحیه بلند آزادگی و عشق به وطن بود، در حقیقت همواره اعتقاد و ایمان پاسخگوی تعدی دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۲۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

اعتقاد و ایمان پاسخگوی تعدی دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام امید سلیمانی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تمام هجمه هایی که بر علیه دین اتفاق می افتد که دین با شمشیر حرف می زند، اولین شعار اسلام و پیغمبر اکرم پس از بعثت این بود که بگوئید لااله الا لله تا رستگار شوید که این یک شعار سرشتی و نیاز انسان است.

وی بیان کرد: خواسته های انسان بی نهایت است. کمال، زیبایی، قدرت و ثروت را بی نهایت می خواهد و انسانی که خواسته های بی نهایت دارد باید به ستون و تکیه گاه بی نهایتی نیز تکیه کند. 

این مسئول تاکید کرد: کسانی که دوست نداشتند پرواز انسان های آزاده را ببینند قفس درست کردند و دام گستراندند و نگذاشتند ندای آزادی، حریت و پرواز در ملکوت برای انسانها محقق شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا خاطرنشان کرد: آنچه در جهاد و جنگ ما و دفاع مقدس اهمیت داشت مقاومت و روحیه بلند آزادگی و عشق به وطن بود، در حقیقت همواره اعتقاد و ایمان پاسخگوی تعدی دشمنان است.

حجت الاسلام سلیمانی یادآور شد: اربعین یک قصه مردمی است و پاسداران نیز شخصا این کار را انجام می دهند نه تحت عنوان سپاه. در ایام اربعین حسینی مشترکا یک موکب در کربلا خواهیم داشت و خدمات پذیرایی و بهداشت و درمان  به زائران حسینی در هر ملیت و قومیتی ارائه می شود. 

وی با اشاره به مباحث فرهنگی و انتقال روحیه شهادت به جامعه هدف و نسل حاضر عنوان کرد: سپاه اصلا یک نهاد فرهنگی-سیاسی- نظامی است، معجون است. در قانون نیز سپاه به عنوان یک نهاد نظامی صرف نیست. 
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: مباحثی از جنس بصیرت افزایی، تربیت و تعالی، انس با قرآن، جلسات اخلاق و چنین موارد فرهنگی در سپاه جریان دارد، لذا پاسدار ما از حیث فرهنگی غنی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات