خبرهای داغ:
شهيد گرانقدر فضل الله جمالـی اهل گلپايگان،در 17 سالگي آنچنان عارفانه وصيت مي كند كه گويي عارفي 70 ساله است.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۲۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، شهيد سرافراز  فضل اله جمالـی متولد روستاي ورزنه از توابع شهرستان گلپايگان است.وي در سال 65 در منطقه شلمچه  در سن 17 سالگي به درجه رفيع شهادت مي رسد. اين پرستوي مهاجر، آن چنان عارفانه با خداي خويش صحبت مي كند كه گويي عارف 70 ساله به درگاه خداوند راز و نياز مي كند.پاي درس اين  بسيجي عارف 17 ساله مي نشينيم:

بسم ا... الرحمن الرحيم

ان الله يحب الذين يقاتلون فی سبيله صفا کانهم بنيان مرصوص                                                             

حمد و سپاس خدای را که اين حقير را به اين راه پر رحمت فرستاد و مرا بدين راه هدايت کرد. راهی که ابتدای آن آدم و هابيل و امتداد آن حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) و امام حسين(ع) است و خط شهيدان انقلاب سرخ اسلامی ايران و جنگ تحميلی .

اين حقير اگر خدا قبول کند يکی از رهروان آنان باشم. خدايا زبانم قاصر است از حمد و ستايش تو. قلمم شکسته و مفلوک از بيان شکر و سپاس تو. ای بيکران، بر من مفلوک ،قطره اي مغفرت بيفکن. ای سبحان، من عاصی را ببخش.

 ای بي حدود و بی نهايت، من محدود و منتهی به زندان تنم؛ مرا ببخش. ای خداوند قادر، بر من ببخش گناهانی را که سبب شده تو را فراموش كنم. از تو مغفرت می طلبم يا غافرالذنب الکبر.

 الهی هر چه در خود تفکر کردم تو را ديدم و هر چه در خود جستجو کردم تو را يافتم. خدايا بر من ببخش. تو می دانی که من اين راه پرخطر را آگاهانه انتخاب کردم که به تو منتهی شوم و سرانجام راضيه مرضيه شوم. بعد وارد جنت تو گردم.

و اما بعد؛ مردم قهرمان ايران: شما شهيد داديد، شما عزيزانتان را به راه حق هديه کرديد. شما از همه چيزتان گذشتيد و با خدای خودتان معامله ای کرديد؛ نکند در اين معامله پشيمان شويد. در آن صورت وای بر شما چرا كه عزيزانتان رستگارند و شما خسران ديده در دنيا و آخرت، زيرا خداوند می فرمايد:« ان الله اشتری من المومنين: خداوند مشتری مومنين است» خداوند جنس خوب می خرد و خريدار خوبی است پس با خدا معامله کنيد.

اين عمر ارزش اين را ندارد که از خدا روي برگردانيد. من فرياد می زنم ای اهل عالم من رستگار شدم بشتابيد بسوی پيروزی و رستگاری. از قافله رستگاران تاريخ که امام حسين(ع) قافله سالار آن و هابيل و هابيليان در صف همراهان آنند عقب نمانيد.

نکند دنيا شما را مجذوب کند. نکند دنيا شما را فريب دهد مانند حضرت علی (ع) بگوييد:« ای دنيا، ای دنيای پر زر و زيور برو شخص ديگري را فريب ده، من فريب تو را نمی خورم، من به غير تو دل بسته ام من خدا را می خواهم»

 مردم در خط ولايت فقيه قدم برداريد و از آن جدا نشويد رهبر را تنها نگذاريد و  بدانيد امام امت و فقيه عاليقدر، اين انقلاب را به سوی انقلاب مهدی (عج) هدايت می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها