خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که عراق فرصت جنگ فکری ایران با داعش بوده است، گفت: در عراق جنگ جدی با آمریکا است. هدف دشمن این است، نگذارند مردم عراق مانند ایرانیان انقلابی شوند و حشدالشعبی از کشورش دفاع کند.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۴۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی پیش از ظهرامروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ امام صادق (ع) که در قم برگزار شد، به موضوع اقتضائات والتزامات حوزه انقلابی و اثرگذار آن در جامعه و عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: انقلابی گری، حرکتی احساسی و بدون پشتوانه عقلانی نیست، بلکه مبتنی بر عقبه فکری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: بعضی می‌گفتند بسیجی‌ها در پیروی از ولایت فقیه اهل عقل نیستند تنها تعبد دارند، اما می‌گویم تعبد مبتنی بر عقلانیت است، همچنان که تعبد نسبت به خدا از روی احساسات نیست، بلکه از روی تعقل است و همین تعقل، ما را در پیروی از، ولی فقیه فرمانبر می‌کند، بر همین اساس ولایت مداری، تعبد دارد و تعبد هم درجاتی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به الزامات انقلابی گری گفت: از جمله الزمات خطر شناسی، تهدید شناسی، معاینه داشتن، بصیرت داشتن و درک درست از موقعیت ها... است. باید بدانیم هر جا چه کاری را بایدانجام دهیم در این شرایط انقلابی گری در سکوت است یا فریاد زدن.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که از دیگر الزمات مقاومت و ایستادن در مقابل دشمن است، افزود: رهبر انقلاب فرمودند: در طول تاریخ از بی بصیرتی بعضی علما، دین، اسلام و انقلاب ضربه‌های زیادی خورده است.

وی با بیان این که باید مواظب خطر سازی‌ها باشیم و خطر‌های اصلی را تشخیص دهیم ادامه داد: امروز باید بدانیم مهمترین جبهه و برنامه دشمن علیه دین و انقلاب چه می‌باشد و در مقابل برنامه ما برای مقابله که همان برنامه هدایت شده است چه می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز مهمترین و بهترین، اسوه برای انقلابی بودن بیانیه گام دوم رهبرانقلاب است و در نظام هم دستشان به سمت حوزه دراز است و حوزه در تبیین بیانیه گام دوم رسالت سنگین دارد.

وی بیان کرد: بعد از ۶ سال ادبیات در کشور ادبیات، مقاومت شده و اوضاع کشور نیز بهتر شده، ولی روزی که مذاکره می‌کنیم، اوضاع به نفع دشمن پیش می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: تحلیل دشمن این بود ایران قدرت عمل را برای مقابله از دست داده است، ولی امروز این امریکا است که قدرت عمل را درمقابله با ایران از دست داده است و این به خاطر مقاومت و زدن پهباد‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز بازدارندگی به جای رسید که اسرائیل و عربستان از ایران می‌ترسند و جرأت سخن گفتن در مورد جنگ را ندارند و هراس از جنگ با ایران را دارند، چون می‌بینند، اگر جنگی شود ایران مقابله کرد واین همان مقاومت است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با فرمانده سپاه فرمودند: «شما فرزندان من هستید من از شما راضی هستم، ولی از عملکرد این نیرو قانع نیستیم. ایشان با کسی تعارف ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: سپاه هم وعده داد، منویات و مطالبات رهبر انقلاب را یک به یک انجام دهد و به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: معتقدیم برای رسیدن به خدا، لازم است حکم رضایت از، ولی خدا را بگیریم و وعده داده ایم با بصیرت همه منویات ولایت فقیه را عملی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: سپاه خود را فدایی دین می‌داند و آمده است تا شعار عاشورا را زنده نگه دارد، تا سر‌ها و بدن‌ها برود، ولی دین بماند. این باورمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: انقلاب تحقق بخش غدیر و آماده کردن مردم برای نهضت ظهور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که عراق فرصت جنگ فکری ایران با داعش بوده است، افزود: در عراق جنگ جدی با آمریکا است. هدف دشمن این است، نگذارند مردم عراق مانند ایرانیان انقلابی شوند. نگذارند حشدالشعبی از کشورش دفاع کند. برای همین ایران و حوزه باید برای عدم تحقق برنامه دشمن برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی افزود: با هماهنگی و هم فکری همه مسئولین حوزه که نگرانی شان اجرای منویات رهبر انقلاب است، پرچم دین و اسلام را بیش از گذشته برافراشته نگه خواهیم داشت.

وی بیان کرد: تیپ و سپاه وارد جناح بندی سیاسی نمی‌شود و تنها طرفدار انقلاب هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها