با هدف تسهیل گری در رفع موانع تولید صورت گرفت

راه‌اندازی کلینیک تخصصی صنعت در کرمانشاه

رئیس کلینیک تخصصی صنعت کرمانشاه گفت: تسهیلگری در مسیر رفع موانع تولید با استفاده از روش های علمی و بهره گیری از توان نخبگان عرصه صنعت، در کنار مدیران واحدهای تولیدی اصلی ترین هدف راه اندازی این کلینیک بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

 

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، حسن مرادی اظهار داشت: کلینیک تخصصی صنعت توسط سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و به منظور تسهیلگری در مسیر رفع موانع تولید راه اندازی شد.

رئیس کلینیک تخصصی صنعت افزود: تسهیلگری در مسیر رفع موانع تولید با استفاده از روش های علمی و بهره گیری از توان نخبگان عرصه صنعت، در کنار مدیران واحدهای تولیدی اصلی ترین هدف راه اندازی این کلینیک بوده است.

وی ادامه داد: این کلینیک مناسبت ترین راه حل را برای رفع مشکل واحدهای تولیدی انتخاب کرده و در صورت لزوم نسبت به احیا و برگشت این واحدها به چرخه تولید اقدام و به آنها در این زمینه کمک می کند.

این مسئول شناسایی و سازماندهی سرمایه انسانی کارآمد در قالب کارگروه های تخصصی و موضوعی و مهندسین مشاور، پایش و عارضه یابی صنایع راکد و نیمه فعال، مشاوره تخصصی و کاربردی به واحدهای صنعتی از مرحله احداث تا بهره برداری، احصا و دسته بندی ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای صنعتی استان و کمک به احیا صنایع راکد و نیمه فعال را از جمله اهداف اصلی راه اندازی این مرکز برشمرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی، مهمترین و کلی ترین هدف راه اندازی این کلینیک را توسعه فضای کسب و کار استان با بهره گیری از توان متخصصان و نخبگان حوزه دانشگاه و صنعت دانست.

مرادی با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اجرای این فرامین ایشان در گام دوم انقلاب بوده است، گفت: از ظرفیت نخبگان دانشگاهی نیز برای تحقق اهداف فوق استفاده می شود.

 

ارسال نظرات