فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، ضمن تبريك هفته نيروی انتظامی از انهدام باند بزرگ قاجاق موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تبريك هفته نيروی انتظامي بر مرزداران ولايت‌مدار گفت: در راستاي تشديد برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی به مناسبت هفته ناجا، مرزداران اين فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی ميرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ريزی دقيق عملياتی و تشديد اقدامات كنترلی، انهدام اين باند بزرگ را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد: براي انهدام اين باند بزرگ موادمخدر، چند تيم پوششی و عملياتی، پس از شناسايی مسيرهای تردد قاچاقچيان به اجرای هدفمند كمين پرداخته و با پشتيبانی اطلاعاتی و هدايت عملياتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشتند.

اين مقام ارشد مرزبانی در استان در ادامه عنوان کرد: مرزداران هوشيار اين فرماندهی، در اين عملیات هدفمند موفق شدند ضمن توقيف 2 دستگاه خودرو و دستگيری يك قاچاقچی، 630 كيلوگرم ترياك و مقاديری سلاح و مهمات را كشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های دستگاههای امنيتی استان، بیان کرد:  مجموعه مرزباني با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه ای از استان احساس امنيت و آرامش كنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات