معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد؛
معاون فرهنگی –هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۵۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، مسعود رمرودی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: فراخوان جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج منتشر شده است.

 

 وی با یادآوری اینکه بسیج در پنجم آذر سال 58 تشکیل شد و امسال به چهل سالگی می رسد،افزود: به همین مناسبت و به منظور گرامیداشت فداکاری ها، فعالیت ها و اقدامات این شجره طیبه در انقلاب این جشنواره برگزار می شود.

 

این مسئول بیان داشت: جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج شامل بخش ها و محورهای متعددی است که علاقه مندان می توانند در این محورها و به منظور تبیین  خدمات و فعالیت های ارزشمند و  بی نظیر شجره طیبه بسیج در چهل سال گذشته در عرصه های گوناگون دفاع مقدس، جهادی و محرومیت زدایی ، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی  آثار خود را ارسال کنند.

 

برگزاری جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج در زنجان

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج و ولایت مداری،بسیج و تمدن نوین اسلامی،بسیج و  پیشبرد گام دوم از محورهای این جشنواره است، بیان داشت: بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی،بسیج و استکبار ستیزی از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

 رمرودی گفت: بسیج و اقتصاد مقاومتی،بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی جزو محورهای اصلی این جشنواره محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان و افرادی که به پوستر این جشنواره  دسترسی پیدا می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

 این مسئول ادامه داد: این جشنواره در بخش های هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ ، موشن گراف و اپلیکیشن از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می شود.

 

رمرودی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: انیمیشن از دیگر بخش های این جشنواره است.

 

این مسئول با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره نیز شامل برنامه های ابتکاری، جذاب و نو است، افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج،طرح ها و برنامه های پیشنهادی بسیجیان و عموم مردم قابل اجرا توسط رده های بسیج جمع آوری می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: از بهترین برنامه ها، پیشنهادات و ابتکارات تجلیل می شود.

 

رمرودی ادامه داد: با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 20آبان ماه سال جاری به آدرس ایمیل 40salegibasij.chmail.ir و یا کانال اطلاع رسانی جشنواره در پیام رسان سروش به آدرس @40salegibasijارسال  و یا به مدیریت  فرهنگی نواحی مقاومت بسیج در شهرستانها ارائه نمایند.

 

وی با یادآوری اینکه دبیرخانه این جشنواره در معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مستقر بوده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند،گفت: اختتامیه جشنواره استانی همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات