معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح‌های تربیتی با محوریت تربیت جوانان مومن و انقلابی در اردبیل اجرا می‌شود و سه رکن اصلی در این زمینه مدرسه، مسجد و خانواده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۶۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

طرح‌های تربیتی با محوریت رشد جوانان مومن و انقلابی در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه قرارگاه طرح شهید بهنام محمدی در اردبیل اظهار داشت: طرح‌های تربیتی با محوریت تربیت جوانان مومن و انقلابی در اردبیل اجرا می‌شود و سه رکن اصلی در این زمینه مدرسه، مسجد و خانواده است.

وی ضمن بررسی روند اجرایی برنامه‌های طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی با حضور اعضای قرارگاه و تشریح اقدامات انجام یافته برای این طرح تربیتی و ایجاد حلقه ارتباط بین سه رکن اصلی مدرسه، مسجد و خانواده گفت: اجرای این طرح در 55 مدرسه و مسجد سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش و پشتیبانی قرارگاه سپاه استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اجرای برنامه های مرحله مسجدی و تابستان طرح از جمله اجرای دوره هم افزایی ارکان طرح شهید بهنام محمدی در 6 نقطه استان در ماه مبارک رمضان، اجرای اردوهای چند روزه در اردوگاه مقدس اردبیل سرعین خبر داد.

عبدی از اهمیت این طرح تربیت در راستای تحقق منویات مقام عضمای ولایت مبنی بر تربیت 8 تا 10 میلیون جوان مومن انقلابی و انگیزه بخشی به مربیان این طرح در مساجد را لازم و ضروری دانست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز اظهار کرد: باید تربیت جوانان بر پایه اهداف و راه شهدای والامقام کشورمان باشد تا بتوانیم خروجی‌های مورد انتظار را در سطح استان به دست آوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار