صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح ۶۰سالن ورزشی توسط سپاه در استان البرز/ افتتاح سالن ورزشی ۹ دی مشکین دشت

سالن چند منظوره 9 دی با مشارکت شهرداری مشکین دشت و سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در زمینی به مساحت 2500 متر مربع به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۶۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره ۹ دی مشکین دشت اظهار داشت : حدود ۶۰ سالن ورزشی طی سال های گذشته تاکنون توسط سپاه در استان البرز ساخته شده است.

افتتاح سالن ورزشی ۹ دی مشکین دشت / افتتاح ۶۰سالن ورزشی توسط سپاه در استان البرز

وی افزود: با وجود انجام طرح های مختلف ورزشی باز هم شاهد عقب ماندگی در استان البرز هستیم.

وی با استناد به تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری تصریح کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه امور قرار گیرد و مسوولین در راستای خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنند.

سردار مولایی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی یکی از بزرگترین معضلات در جوامع می باشد که با اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ ورزش و جذب جوانان به سوی ورزش می توان با آسیب های اجتماعی مقابله کرد لذا خدمتگزاران به مردم در راستای ارتقای زیر ساخت سرانه های ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند .

در ادامه سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس سخنران دیگر این مراسم پیرو منویات رهبر معظم انقلاب توصیه های وی نسبت به خدمت به مردم اظهار داشت : وظیفه ما خدمت به مردم و نوکری است .اگر هر روز می گذرد و کار مردم به واسطه ما به تاخیر می افتد باید جوابگوی اعمالمان در مقابل خداوند باشیم .

وی ضمن قدردانی و تشکر از سپاه فردیس ،شورا و شهرداری مشکین دشت در تکمیل و افتتاح سالن ورزشی ۹ دی تاکید کرد:مسوولان در راستای تسهیل امور اداری و اجرایی به منظور ارتقای سرانه ورزشی در منطقه تلاش کنند تا به زودی شاهد افتتاح سالن ورزشی دیگر و ارایه خدمات ورزشی به شهروندان مشکین دشتی باشیم.

در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن ورزشی ۹ دی موسوی شهردار مشکین دشت افزود: سالن ورزشی ۹ دی یک سالن ورزشی مشارکتی بین شهرداری مشکین دشت و سپاه پاسداران فردیس که خوشبختانه نشانگر تعامل بین دستگاه اجرایی ونهادها می‌تواند اثر بخش باشد.

وی افزود: این پروژه تاثیر مستقیم در ارتقای سرانه های ورزشی در سطح مشکین دشت ، استان البرز در نهایت تاثیر ارتقای سرانه ورزش در سطح کشور خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهرداری مشکین دشت در راستای ارتقای سرانه های ورزشی و تقویت شور و نشاط در مردم و رضایت مندی شهروندان اقدام به واگذاری زمینی به مساحت ۲۵۰۰متر مربع به ارزش ۵۰میلیارد ریال جهت ساخت سالن ورزشی چند منظوره در منطقه کریم آباد مشکین دشت در اختیار سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس قرار داد و سپاه اقدام به ساخت سوله ورزشی چند منظوره به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار