مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان حضور افراد نفوذی را یکی از چالش‌های اصلی دوران حکومت امام حسن(ع) دانست و گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که توجه به مسئله حضور نفوذی‌ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی، یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری روز گذشته در یادواره شهدای ۱۷ شهید نیروی انتظامی در صومعه‌سرا اظهار داشت: مراسمات یادواره شهدا کلاس درس حریت و آزادگی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن بررسی ابعاد گوناگون زندگی امام حسن مجتبی(ع) عنوان داشت: شخصیت این امام بزرگوار در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی و معنوی نمونه است.

 

تسخیری با اشاره به حضور امام حسن(ع) در جنگ‌های دوران حکومت حضرت علی(ع) تصریح کرد: جنگ جمل را می‌توان خطرناک‌ترین جنگ اسلام دانست و امام حسن(ع) نیز در این جنگ نقش چشمگیر و موثری داشتند.

 

وی با ضمن تحلیل وقایع دوران حکومت امام حسن(ع) و تنهایی این امام بزرگوار خاطرنشان کرد: کفار، مشرکین، منتفقان و اشرافی‌گیران افرادی بودند که از ابتدا تا حکومت اسلام دشمنی کردند.

 

تسخیری حضور افراد نفوذی را یکی از چالش‌های اصلی دوران حکومت امام حسن(ع) دانست و ابراز داشت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که توجه به مسئله حضور نفوذی‌ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی، یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسئله نفوذی‌ها افزود: شاهد بودیم که این افراد حتی در مهم‌ترین مذاکرات حضور داشتند‌.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات