پس از اعتراض جمعی از مردم روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان در پی انتشار ویروس ایدز، سردار علی ‌محمد اکبری با حضور در جمع بیش از 80 درصد از اهالی چنار محمودی،ضمن ابراز همدردی با مبتلایان، مردم را به آرامش دعوت و به گفتگو با اهالی این روستا پرداخت.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۳۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم روستای چنارمحمودی هم با شعار"برادر سپاهی حمایت، حمایت" و "برادر اکبری حمایت حمایت" از سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم استقبال کردند.

فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری نیز در این دیدار تأکید کرد که زبان مردم و مدافع حقوق مردم در شورای تامین هستیم و تا حصول نتیجه برای حل مشکلات مردم و برخورد با مسببان شیوع بیماری در کنار مردم خواهم بود.

وی گفت: از روستای چنارمحمودی و در جمع مردم اینجا به همه دنیا اعلام می کنم که آشوبگران امروز ربطی به اهالی منطقه ندارند.

سردارفرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:سرلشکرسلامی فرمانده کل سپاه در‌تماس‌های تلفنی ‌خواستار رسیدگی به مشکلات مردم چنار محمودی شهرستان لردگان شد.

سردار علی محمد اکبری در جمع مردم چنار محمودی اظهارداشت: امروز کارهای ناشایستی که در لردگان شکل گرفت از سوی مردم چنار محمودی و شهرستان لردگان نبوده است‌.

وی افزود: برخی‌ها به نام شما ‌علیه نظام جمهوری اسلامی فضاسازی‌ می‌کنند اما مردم انقلابی چنار محمودی با مشت محکم‌ بر دهان آمریکا و اسرائیل زده و همچون گذشته پای انقلاب و نظام‌ ایستادند‌.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بیان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در سپاه استان چهارمحال و بختیاری به تمام دنیا اعلام انزجا می‌کنیم‌ نسبت‌ به کسانی که‌ به دنبال خدشه‌دار‌ کردن‌ نظام‌ هستند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنیم.(شعار جمعیت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل)

وی گفت: عده‌ای امروز باعث‌ خدشه‌دار شدن‌ زحمات و تلاش‌های مردم زحمتکش‌ روستای چنار محمودی شدند‌ اما سپاه از ابتدا در دفاع مقدس، در حمایت از حرم‌ آل‌الله و کمک به سیل‌زدگان با حمایت و همراهی همین مردم ، حضور داشته و امروز هم در کنار مردم چنار محمودی است تا مشکلاتشان‌ رفع شود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: مسئولانی‌ که مسئولیت مستقیم دارند باید نسبت به شناسایی راه‌های درمان‌ و علل و موانع و ریشه این مشکل تلاش و مسببان‌ را شناسایی کنند.

سردار اکبری با بیان اینکه امروز سلطنت طلب و منافق در لردگان دستگیر شده است تصریح کرد: افرادی که امروز صورت خود را پوشانده بودند‌ از سلطنت‌ طلبان‌ ، منافقین‌ و ضدانقلاب‌ها بودند.

شایان ذکراست: در طول حضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حضار انزجار از استکبار جهانی را با شعارهای  کوبنده ی"جانم فدای رهبر" ، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "مرگ بر آمریکا "و "مرگ بر اسرائیل" اعلام و بر حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

 

 

ارسال نظرات