خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۸۲۲۵۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در سرمقاله روزنامه صبح‌نو آمده است:

 

زمانی یکی از مسوولان رسانه‌ای کشور در پاسخ به انتقادات اطرافیان رییس‌جمهوری درباره بی‌اعتمادی مردم به رسانه‌های رسمی گفته بود، رسانه‌های رسمی به این علت با ریشخند مردم مواجه می‌شوندکه عین به عین حرف‌های مسوولان را منتشر می‌کنند.

حالا هم این ماجرا حکایت وضعیت واقعی اقتصادی کشور از یک‌سو و ادعاهای مسوولان دولتی و در صدر آن‌ها مسوول دستگاه اجرایی از سوی دیگر است. آقای رییس‌جمهوری چند روز قبل در حالی از افزایش 40 درصدی ارزش پول ملی حرف زده بود که واقعیات حاکم بر کف بازار و معاش میلیون‌ها نفر از مردم چیز دیگری را نشان می‌دهد.

هرچند روند لجام‌گسیخته تورم و افزایش قیمت‌ها کمی مهار شده ولی نکته اینجاست که ظاهراً این مورد بر مسوولان امر مشتبه شده و متوقف‌کردن شیب صعودی افزایش قیمت‌ها و فشار اقتصادی را نه‌تنها موفقیتی عظیم تصور می‌کنند، بلکه در ادامه مدعی افزایش ارزش پول ملی نیز می‌شوند.

مسوولان امر وضعیت پول ملی را نسبت به چند سال گذشته به جایی رسانده‌اند که حالا باید برای ترمیم آن دست به دامن دوپینگِ حذف صفر از پول ملی شوند. حالا در چنین شرایطی که درِ اقتصاد و معاش به همان پاشنه سابق می‌چرخد، به یک‌باره رییس دستگاه اجرایی از افزایش ارزش پول ملی دم می‌زند و رسانه‌ها هم نوبت به نوبت آن را تکرار می‌کنند.

شاید بد نباشد مرور دوباره پاسخی که یکی از مسوولان رسانه‌ای کشور خطاب به اطرافیان رییس‌جمهوری گفته بود: رسانه‌های رسمی به این علت با ریشخند مردم مواجه می‌شوند که عین به عین حرف‌های مسوولان را منتشر می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها