خبرهای داغ:
آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر مبارزه بر فساد در جامعه گفت: یکی از بزرگترین ماموریت‌ها مبارزه با فساد است که باید همگان در راستای این امر کوشیده و در جلوگیری از فساد اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۴۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله «محمد تقی مصباح یزدی» امروز (دوشنبه ۱۵ مهر) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نوع مدیریت و فعالیت مقام معظم رهبری گفت: بعد از امام راحل، جانشینی نصیب انقلاب و ما مردم شد که ایشان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و ممتازی هستند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ابراز داشت: باید به خاطر داشتن چنین رهبری خدا را شاکر باشیم و این افتخار ملت ایران است که رهبر ما مورد تبعیت سایر ملت هاست.

وی با تاکید بر مبارزه بر فساد در جامعه گفت: یکی از بزرگترین ماموریت‌ها مبارزه با فساد است که باید همگان در راستای این امر کوشیده و در جلوگیری از فساد اهتمام داشته باشیم.

مصباح یزدی با اشاره به عوامل فساد گفت: افرادی هستند که راه خدا را نمی‌دانند که این امر موجب ایجاد فساد در میان آن‌ها می‌شود و از سوی دیگر کسانی هستند که می‌می‌توانند خدمت کنند، اما منافع گروهی و حزبی را ملاک قرار می‌دهند که این امر موجب فساد می‌شود.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: باید ریشه جهل و غفلت و همچنین تفسیر‌های غلطی که می‌شود را از بین برد و در مسیر تعلیم و تربیت گام برداشت.

وی گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها و بار‌ها در راستای مبارزه با فساد تاکید کرده اند که باید در راستای تدابیر و فرمایشات ایشان کوشیده و اجازه گسترش فساد را ندهیم.

آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر رعایت منویات مقام معظم رهبری در دستگاه‌های مختلف گفت: نباید از سخنان ایشان تفسیر به رای کرد که این روش شیطانی است و باید به درستی سخنان ایشان را درک و در اجرای آن کوشید.
ارسال نظرات