خبرگزاری بسیج: اسمعیل شاه محمدی فعال سیاسی و پشکسوت رسانه شهرستان ری، تاخیر و تعلل در صدور حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری را فاقد توجیه و جفا در حق مردم ری دانست و گفت: وزارت کشور و استانداری تهران باید پاسخگوی تعلل پنج ماهه در صدور حکم قطعی فرماندار ری باشند .
کد خبر: ۹۱۸۲۳۵۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

شاه محمدی در واکنش به تاخیر طولانی در صدور حکم قطعی دکتر اسماعیلی راد، گفت : در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و در این موقعیت حساس، چرا باید قریب پنج ماه تکلیف حکم نماینده عالی دولت در یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون ری مشخص نگردد .

وی با بیان اینکه فعالان سیاسی و مردم متدین، ولایتمدار، نجیب و شریف شهرری، هیچوقت دنبال جو التهاب نبوده اند، متذکر شد : نباید از این روحیات و رفتار خوب سوء استفاده کرد؛ حتما باید فریادشان بلند شود تا آقایان به فکر و چاره بیفتند ؟

دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری این سئوال را مطرح کرد که: این همه نیروهای ارزشمند ؛ کارآمد و با تدبیر در بدنه وزارت کشور و دولت وجود دارد ؛ چرا باید فرمانداری ویژه شهرستان ری یکسال از داشتن معاون برنامه ریزی و اداری مالی محروم باشد و شش ماه بخشداری خاوران از داشتن بخشدار محروم باشد و مهمتر از همه پنج ماه تکلیف حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری مشخص نمی گردد .

وی خطاب به مسئولان وزارت کشور و استانداری تهران گفت : برای انجام چنین کار ساده ای چقدر امروز و فردا می کنید ؟

و آیا این وعده های امروز و فردا کم لطفی و بی توجهی مسئولان  به مردمی نیست که ۲۸۰۰ شهید و ۶۰۰۰ جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند ؟

عضو شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام(ره ) شهرستان ری با بیان اینکه طولانی تر  شدن این وضعیت به صلاح دولت نیست تصریح کرد : از استاندارمحترم و سی نماینده حوزه  انتخابیه پایتخت می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به این مطالبه به حق و منطقی مردم تدبیر و  چاره ای بیاندیشند.

ارسال نظرات