توزیع عادلانه منابع، امکانات و سرانه های شهر قیامدشت؛
خبرگزاری بسیج: رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قیامدشت از توزیع عادلانه منابع، امکانات و سرانه های این شهر خبر داد و گفت: درهمین راستا و به زودی به همت اعضای شورای اسلامی شهر و اقدام شهرداری قیامدشت، خیابان شهید باهنر بازگشایی می شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۶۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، حسین فتحی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تملک اراضی خیابان شهید باهنر این شهر گفت: این پروژه مهم از چند جهت دارای اهمیت است که مهمترین آنها ایجاد دسترسی برای شهروندان ساکن در این خیابان و خارج شدن از بن بست موجود خواهد بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با بازگشایی خیابان شهید باهنر، معضل ترافیک در خیابانهای دیگر از جمله خیابان شهید بهشتی روان تر خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت افزود: برای اتصال این خیابان به خیابان حصار امیر که یکی از مهمترین پروژه های مدیریت شهری بوده و در سفر استاندار محترم تهران در دوم شهریورماه کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن بر زمین زده شد،هزینه های زیادی جهت تملک املاک در مسیر این خیابان که تعدادی از آنها مالکین شخصی و باقیمانده در مالکیت بنیاد مستضعفان بود انجام شده است.

 فتحی همچنین از احداث یک بوستان در ضلع شرقی خیابان شهید باهنر جهت افزایش سرانه فضای سبز و محلی برای استفاده شهروندان خبر داد و اظهار داشت؛ در راستای تامین زیرساختهای شهری، عملیات احداث یک باب مدرسه دوازده کلاسه نیز به زودی آغاز میگردد که امیدواریم با اتمام این پروژه مهم اتفاقات خوب برای شهر قیامدشت و شهروندان آن رقم خورد.

 به گفته نایب رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت، اجرای طرح تملک خیابان شهید باهنر  و احداث مدرسه در آن خیابان، به رفع معضل ترافیکی بلوار آزادی با آزادسازی اراضی و عقب نشینی مدارس واقع در این خیابان نیز کمک خواهد کرد.

طرح تملک اراضی خیابان شهید باهنر شهر قیامدشت که به خیابان کوهسار مشهور است به وسعت هفت هکتار بوده که یکی از طرح های مهم حوزه مدیریت شهری قیامدشت است که بعد از اجرای طرح بازگشایی خیابان حضرت ولیعصر(عج) در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات