خبرهای داغ:
چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و اقشار مردم شهیدپروردارالمومنین در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۶۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  چهارمین سالگرد سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» با حضور مسئولین کشوری و لشگری، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم شهیدپرور همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همداان در سخنانی به میهمانان در مراسم خیر مقدم گفت.

در ادامه این مراسم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران به سخنرانی پرداخت.

همچنین در این مراسم از کتاب «حدیث حاضر غایب» خاطرات سردار «همدانی» با قلم آقای صیفی‌کار و به روایت سردار مظاهری  رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» ملقب به حبیب سپاه، 16 مهرماه سال 94 در منطقه حلب سوریه در حین انجام عملیات مستشاری به دست تروریست های تکفیری به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

این شهید معزز از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان و کردستان و از سرداران مدافع حرم بود که در استان همدان خدمات بسیاری انجام داده است که مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز یکی از یادگاران ارزشمند ایشان در استان همدان به شمار می‌آید.

اواخر مرداد ماه امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان درجه یک فتح به این سردار رشید اسلام اهدا شد. پیش از این نیز شهید «همدانی»، مفتخر به دریافت ۲ نشان فتح از دست فرمانده معظم کل قوا به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکر‌های تحت امر در دوران دفاع مقدس شده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات