خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شرفی‌نیا گفت: دوره‌هایی برای توانمندسازی استادیاران و مربیان برنامه‌ریزی شده که پایان آبان‌ماه امسال برای خواهران و ابتدای آذرماه برای برادران به مدت دو روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۷۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام شرفی‌نیا روزگذشته در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده، ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های طرح صالحین پرداخت.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم اظهار کرد: با توجه به پویایی شبکه صالحین در کشور نیاز بود تغییراتی در سطح استادیاران و مربیان انجام شود تا فعالیت‌ها گسترده‌تر گردد.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به طرح صالحین دارند و استفاده از مربیان و استادان جوان و دارای نیروی جوانی را ضروری می‌دانند، افزود: در همین راستا استادان ۱۶ استان تغییر کردند و در استان قم نیز حوزه‌هایی که مربی نداشتند، مربی برای آن‌ها تعریف شد و در برخی حوزه‌ها نیز تغییر مربی داشتیم.

حجت‌الاسلام شرفی‌نیا ادامه داد: دوره‌هایی نیز برای توانمندسازی استادیاران و مربیان برنامه‌ریزی شده که پایان آبان‌ماه امسال برای خواهران و ابتدای آذرماه برای برادران به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با توانمندسازی استادیاران و مربیان، نیرو‌های جوان انقلابی و در تراز انقلاب تربیت و به جامعه تزریق کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها