مسئول بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:
سرهنگ جعفری گفت: تعداد 15 گروه جهادی با شرکت بیش از 170 جهادگر بسیجی خواهر و برادر در راستای خدمت رسانی به زائرین پاکستانی به صورت شبانه روزی در مرز میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) خدمت رسانی به زائران را در کنار خادمین مردمی بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۰۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در حاشیه بازدید از روند خدمت رسانی گروههای جهادی خواهر و برادر در زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: امسال با توجه به پراکندگی محل های تجمع زائران پاکستانی اربعین حسینی(ع) که در استان، تعداد ۱۵ گروه  جهادی خواهر و برادر به صورت فعال در این محل های حاضر و خدمت رسانی به زائران را در کنار دیگر نیروهای مردمی و غیره بر عهده دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: بیش از ۱۷۰ جهادگر بسبجی خواهر و برادر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران حسینی کشور پاکستان هستند.

این مسئول تصریح کرد: از نظر امکاناتی نقطه‌هایی را در نظر گرفتیم که بتوانیم بخشی از امکاناتی را که موکب‌ها نیاز دارند را با ظرفیت ادارات دستگاه‌ها و خیرین تامین کنیم و در این خصوص تاکتون دو کامیون آب معدنی به این موکب‌ها انتقال داده شده و خدمات دیگری به مثل توزیع البسه نیز در حال انجام است.
 
وی با بیان این مطلب که برپایی ایستگاه صلواتی به صورت ویژه برای زائران پاکستانی در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: اهدای پتو، تشک و لحاف، ارزاق ظروف یکبار مصرف و پلاستیک زباله و غیره از دیگر خدمات در حال انجام این نهاد می باشد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات