کارگروه رفع موانع تولید شهرستان املش به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تشکیل شد
آرش فرزام صفت برخورداری از صنایع تبدیلی، بسته بندی و فرآوری در این شهرستان را یک ضرورت خواند و گفت: نباید نسبت به سرمایه ای که قابلیت تبدیل به ثروت را دارد، بی تفاوت بود.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۱۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، آرش فرزام صفت برخورداری از صنایع تبدیلی، بسته بندی و فرآوری در این شهرستان را یک ضرورت خواند و گفت: نباید نسبت به سرمایه ای که قابلیت تبدیل به ثروت را دارد، بی تفاوت بود .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه با بیان اینکه با جدیت پیگیر تحقق تسهیلات رونق تولید سال جاری هستیم، افزود: باتوجه به اینکه امسال، سال رونق تولید است انتظارات از سیستم بانکی دوچندان است و دولت در این خصوص سرفصلهایی از قبیل اشتغال پایدار روستایی،تسهیلات اشتغال فراگیر ،مشاغل خانگی، بند الف تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ نهادهای حمایتی را تعریف کرده و سعی ما براین است که بتوانیم از این محل واحدهایی که دچار مشکل هستند را به چرخه تولید برگردانیم.
وی لزوم تعامل همه دستگاه های اجرایی در جهت توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت: آن دسته از بانک ها و دستگاه های اجرایی که نسبت به توسعه استان بی تفاوت هستند، باید تغییر رویه بدهند تا مجبور نباشیم آنها را به مردم معرفی کنیم.
گفتنی است در این جلسه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی رسیدگی و تسهیلات ۴۵ واحد دیگر نیز مصوب و به بانکها معرفی شد .

 

 

ارسال نظرات