موکب شهیدسالاری آماده پذیرایی اززائرین

مسؤول موکب شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد از استقرار این موکب در مسیر پیاده روی اربعین و آمادگی برای خدمت به زائرین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۱۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، بهزاد امامدادی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال افراد بیشتری عازم کربلا می‌شوند و در مراسم اربعین شرکت می‌کنند برای جلوگیری از بروز مشکلات جهت انتقال اقلام، زودتر اقدام، و خادمین را در چهار گروه تقسیم کردیم.

 وی با بیان اینکه گروه پیشرو که سوم مهر اعزام شدند، ادامه داد: جهت تهیه زمین و گرفتن مکانی مناسب برای درمانگاه، گروه دوم فنی شامل برق‌کار، لوله کش، داربست بند و....به تعداد پانزده نفر اعزام شدند که صبح امروز با قرائت زیارت نامه درب کانتینرها باز و مشغول بر پایی موکب هستند.

 مسؤول موکب شهید سالاری بیان کرد: گروه بعدیِ کار انتقال اقلام و نذورات مردمی را انجام می دهند که در حال حاضر در مرز شلمچه هستند و امروز از مرز خارج و به سمت کربلا حرکت می‌کنند.

 وی افزود: 1000 نفر ظرفیت موکب شهید عبدالحمید سالاری است و در زمان اضطرار تا ظرفیت تا 2 هزار نفر هم می‌رسد.

 مسؤول موکب شهید سالاری ابراز داشت: پزشک اکیپ درمانی و دارو از خود شهرستان حاجی آباد مدیریت و اعزام می شوند و خدمات در موکب شامل اسکان، محل خواب، اینترنت و صندوق امانات است و در ایستگاه صلواتی از محصولات مرغوب خرمای شهرستان، نانوایی سنتی واکس، تامین آب خنک استفاده شده است.

 امامدادی خاطرنشان کرد: موکب شهید عبدالحمید سالاری شهرستان حاجی آباد در عمود ۱۳۵۰شرقی مسیر نجف به کربلا قرار دارد و پذیرای زائران در ایام پیاده روی اربعین خواهد بود.

امامدادی  افزود : موکب شهید عبدالحمید سالاری از 10 ماه صفر در اربعین برپا و به مدت ده روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کند در این موکب روزانه 1000پرس غذا پخت و توزیع می کند.

 مسئول ستاد عتبات عالیات حاجی آباد افزود: پخت نان سنتی، ظروف یکبار مصرف، ایستگاه صلواتی،صندوق امانات، اسکان روزانه 1000 نفر ، کمک های اولیه و فوریت های پزشکی ازمهمترین فعالیتهای های موکب حاجی آباد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار