خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 8 زرهی نجف اشرف
یادواره شهدای روستای ورپشت شهرستان تیران و کرون با حضور مسئولان شهرستان در محل مسجد جامع روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۸۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، یادواره شهدای روستای ورپشت شهرستان تیران و کرون با حضور مسئولان شهرستان در محل مسجد جامع روستا برگزار شد.

حجت الاسلام مردانی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 8 زرهی نجف اشرف با اشاره به 3 ویژگی شهدا عبودیت رضایت مندی استفاده بهینه از فرصت ها است.

وی با اشاره به روایت نهج البلاغه  بیان کرد: اگر به دنبال این هستیم که راه و رسم شهدا را داشته باشیم و مثل یک شهید از دنیا برویم و مثل شهدا زندگی کنیم باید 3 ویژگی داشته باشیم تا حکم شهید داشته باشیم. حق خدا حق پیامبر و اهل بیت را رعایت کنیم که حق خدا همان بندگی خدا و عبودیت و بندگی خدا و در مسیر خدا بودن است و حق پیامبر رعایت سنت پیامبر است و حق اهل بیت محبت و اطاعت از اهل بیت است.

حجت الاسلام مردانی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا افزود: یادواره شهدا یادآور رشادت ایثارگری گذشت فداکاری و اخلاق شهدای 8 سال دفاع مقدس است و ما مدیون خون شهدا و ایثارگری آنها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 8 زرهی نجف اشرف در پایان با اشاره به اهمیت یادواره شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث ترویج آرمانهای شهدا در جامعه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها