برگزاری جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان در شهرکرد

جلسه قرارگاه مهارت آموزی نیروهای وظیفه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۳۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه مهارت آموزی نیروهای وظیفه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح  و ادارات جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان و فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تسلیت ایام حزن و ماتم اسارت آل الله و فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: مهارت آموزی نیروهای وظیفه با همت چندین اداره، بعنوان حرکت مبارکی است که در استان ها شروع شده است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: کارکنان وظیفه دغدغه حمایت دارند و باید از ظرفیت این قرارگاه برای حمایت از افرادی که دوره های مهارت آموزی را گذرانده و گواهی آموزش و مهارت دارند، استفاده شود.

این مقام مسئول بر ارتقای کیفی و کمی خروجی جلسات قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به روایتی از امام رضا علیه السلام ، پیرامون خویشتنداری و عدم اظهار فقر نزد دیگران، اظهار کرد: باید به جوانان یاد بدهیم که عزیز هستند و بایستی شخصیت ارزشمند خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در ادامه به حمایت های دین مبین اسلام از فعالیت های اقتصادی حلال اشاره کرد و افزود: باید به جوانان  خود یاد بدهیم که طرح های اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند و به گونه ای کار کنند که وابسته به دیگران نباشند.

وی، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مدیران اقتصادی کشور بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در تمام سطوح مدیریتی به خوبی نهادینه شود، مشکلات اقتصادی کشور به آسانی حل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، سربازان وظیفه را یکی از ظرفیت های کم نظیر منابع انسانی جوان دانست که نیازمند برنامه ریزی دقیق تر و بهتر برای استفاده از آنهاست.

وی، ادامه داد: سربازان وظیفه باید به گونه ای در طول دوران خدمت سربازی مهارت فراگیرند که بعد از خدمت در سطح جامعه بتوانند شغلی ایجاد نموده و آمار بیکاری کاهش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار