فرمانده سپاه ناحیه آمل:

شعور انقلابی ملت ایران مرهون زحمات بی شائبه رسانه‌های انقلابی است

صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه آمل در بازدید از خانه مطبوعات شهرستان آمل گفت: رسانه ها سفیران انقلاب در بین آحاد مردم جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۶۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آمل، سرهنگ عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل در حاشیه دیدار با مسئول خانه مطبوعات و دفتر مرکزی نشریه صبح آمل با بیان اینکه انقلاب در حساس ترین مقاطع زمانی خود قرار دارد اظهار کرد: رسانه‌ها بی تردید نقش سنگینی در تبیین مواضع رهبر حکیم انقلاب در پیمودن موفقیت آمیز ادامه مسیر به سمت تمدن اسلامی بعهده دارند و در واقع سفیران انقلاب در بین آحاد جامعه هستند.
وی با بیان اینکه برای برداشتن موانع پیشرفت در مسیر پر از فراز و فرود انقلاب که هیچگاه عقبگردی نبوده و نخواهد بود باید جوانان انقلابی که ازکار و روحیه جهادی برخوردارند وارد میدان شوند، تصریح کرد: رسانه‌ها از تبیین و روشنگری در باب بیانیه گام دوم حضرت آقا غافل نباشند چراکه این بیانیه به روشنی نقشه راه منتهی به غایت نهایی انقلاب یعنی تمدن اسلامی را در همه جنبه ها دقیقا مطرح و رهنمون شده است.
سرهنگ عسکری در ادامه از همه رسانه‌هایی که در زمینه اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت گفتمان شهدا گام برمیدارند تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: تمامی توفیقات در چهل ساله ابتدای انقلاب به برکت تأسی از مکتب شهدا بوده و باید بیش از پیش نسل جوان امروزی با این مکتب آشنایی و معرفت داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار از خبرنگار برگزیده شهرستان خانم محمدزاده که گزارشات تفصیلی از خانواده های معظم شهدا در کارنامه دارد تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها