مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امروز همزمان با همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی دشمن از نفوذ و قدرت شیعه به هراس افتاده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: رژیم بعث عراق و دشمنان اسلام و قرآن در طول اعصار تلاش کردند تا با ایجاد موانع و راه اندازی توطئه تلاش کنند تا عشق و ارادت مردم را نسبت به امام حسین (ع) کم کنند ولی غافل از اینکه حب این مردم به اهل بیت روبه روز بیشتر می‌شود.

هراس دشمن از همایش اربعین/دشمن از نفوذ شیعه می‌ترسد

وی گفت: در زمان رژیم منحوس پهلوی، شاه خائن و ایادش تلاش کردند تا نور مساجد و حسینیه ها را خاموش و مردم را از برگزاری مراسم و برنامه های مذهبی منع کنند لکن مردم با شور و شعف، عشق و ارادت قلبی خود را نسبت به اهل بیت نشان می دادند و همین حرکت ها منجر به شکل گیری و به ثمر نشست انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: الان به واسطه رهنمود های مقام معظم رهبری و عشق ارادت مردم به اسلام، قرآن و اهل بیت، ایران اسلامی به قدرت منطقه ای در عرصه خاورمیانه تبدیل شده است به طوری که سایر کشورها از قدرت مستشاری و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در مدیریت کشور خود بهره می برند.

ولایی برحق گفت: آمریکا و بعضی از دولت های همسو با سیاست هایش با حمایت از جنبش های تکفیری و راه اندازی جنگ طایفه ای در منطقه تلاش کردند تا با اشغال کشورهای همسایه چون سوریه و عراق سیاست های غلط خود را در سطح منطقه پیاده کنند ولی با هوشیاری مردم و دولتمردان این کشورها و بهره گیری از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران، بساط داعشی ها از منطقه جمع شده و آنها باز هم از رسیدن به اهدافشان مأیوس شدند.

وی گفت: امروز همزمان با همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی دشمنان از نفوذ و قدرت شیعه به هراس افتاده اند به همین منظور هر روز با راه اندازی توطئه ای جدید تلاش می‌کنند تا با ایجاد خوف حضور مردم مسلمان در این همایش بزرگ را کم رنگ کنند، غافل از اینکه این اقدامات کورکورانه آنها عزم اراده ملت های مسلمان و مردم ایران اسلامی را برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی بیشتر تقویت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تقدیر از مهمانوازی مردم عراق از زائران ایرانی مردم دو کشور ایران و عراق را دوست و بردار، گفت: هوشیاری و بهره گیری از راهبردها و رهنمود های رهبر معظم انقلاب و علمای شیعه در عراق می تواند بهترین راهبرد در تقویت برادری و اتحاد بین دو ملت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها