سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت : انجام عاملیت دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین راهبردهای بانک توسعه تعاون است.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۰۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
  • جذاب ترین کلبه های ایران رو کجا میشه چند شب رزرو کرد؟
  • 14 نکته ای که هر مسئول سایتی باید بداند
  • « از وب‌سایت خود کسب درآمد کنید »
  • قطار ۵ستاره فدک، برترین قطار ایرانی در سال ۹۸ شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان کردستان که صبح امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: همکاری مناسب بانک با دستگاه‌های اجرایی ازجمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه موجبات عاملیت بانک را فراهم آورده است و بانک توسعه تعاون با اتکا به ظرفیت کارشناسی و مطالعات آمایش سرزمین توانایی بهینه‌سازی تسهیلات، اثرگذاری توسعه‌ای و ایجاد ارزش‌افزوده در اقتصاد را داراست.

فتاحی افزود: اهتمام بانک بر این است با مدیریت صحیح منابع و مصارف در استان‌های سراسر کشور، تسهیلات توسعه‌ای موردنیاز مناطق کمتر برخوردار را با اتکا به مازاد منابع استان‌های دیگر فراهم آورد و از این طریق تعهدات بانک در طرح‌های توسعه‌ای و ملی به‌صورت کامل اجرا گردیده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت تأمین مالی آن دسته از واحدهای تعاونی و صنعتی که چرخه مالی بالایی در فرآیندهای تولید و فروش دارند شعب را به ارائه مناسب حد اعتباری، حد ضمانت‌نامه و حد اعتبار اسنادی متناسب با نیاز مشتری توصیه نمود.

فتاحی با اشاره به اینکه ۲.۲درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ شعبه، نیروی انسانی و خودپرداز در استان کردستان بکار گرفته‌شده است گفت: مانده تسهیلات اعطایی استان تا پایان شش‌ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۷۰۰میلیارد ریال بوده است که بیانگر سهم ۱.۲درصدی در شعب کشور می‌باشد.

فتاحی ضمانت‌نامه‌های صادره استان در سال‌های ۹۷و ۹۸را به ارزش ۲۸۰میلیارد ریال اعلام کرد که ۱.۲۵درصد ضمانت‌های صادره بانک توسعه تعاون را در برمی‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه بهره‌مندی استان کردستان از طرح‌ها و محصولات بانک گفت: ۵درصد حجم عملیات انجام‌شده بانک توسعه تعاون در طرح کوثر در استان کردستان انجام‌شده است که استان قابلیت بهبود را داراست.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری و امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان کردستان را بررسی نمودند و رستم باجلانی مدیر امور شعب استان کردستان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

ارسال نظرات