خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛
نمایشگاه گامی به سوی امنیت اجتماعی بمناسبت هفته نیرو انتظامی راه اندازی شد
کد خبر: ۹۱۸۲۶۶۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی: این نمایشگاه با موضوع امنیت اخلاقی دانش آموزان به مناسبت هفته نیروی انتظامی توسط شورای مدرسه و بسیج فرهنگیان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

تشکیل حلقه صالحین در پایگاه مقاومت شهید خدادادی

پایگاه مقاومت شهید خدادادی حوزه مقاومت شهید رجایی اقدام به تشکیل حلقه های صالحین بسیجیان کرد

در این دوره نیروهای بسیجی با هدف ایجاد فضای تربیتی ،
اقدام به برگزاری حلقه صالحین در محل نموده و حجت الاسلام علی نژاد مسئول تعلیم و تربیت ناحیه لالی در مورد مسایل اخلاقی و تربیتی که باید در جامعه امروز رعایت شود صحبت سپس خطاب به بسیجیان گفت: با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر لازم است نیروهای بسیجی به این مهم اهتمام ورزند و هرگونه مسئله در رابطه با مسایل اجتماعی را در نظر گرفته و از انحراف فرهنگ اسلامی در جامعه جلوگیری کنند.

همچنین پایگاه مقاومت شهید خدادادی به جهت کیفی سازی حلقات صالحین اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال بین بسیجیان پایگاه در رده سنی نوجوانان و جوانان نموده است.

 

برپایی موکب عزاداران حسینی (ع) شهرستان لالی در مرز چزابه

موکب عزاداران حسینی (ع) شهرستان لالی در مرز چزابه برپا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی: با حضور فرمانده و نیرو های بسیجی پایگاه شهید کریمی موکب عزاداران حسینی (ع) شهرستان لالی در مرز چزابه برپا شد.

بزگزاری نشست دانش آموزی با موضوع نماز

نشست دانش آموزی با موضوع نماز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی: نشست دانش آموزی با موضوع نماز به صورت کلاسی با حضور و توسط حجت الاسلام علی نژاد معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه لالی برگزار شد.

رژه موتوری به مناسبت هفته ناجا در لالی برگزار شد

به مناسبت گراميداشت هفته نيروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) رژه موتوری با حضور مسئولان توسط موتورسواران بسیج شهری شهید رجایی و نيروهای پليس راهور در شهرستان لالی برگزار شد
اين رژه موتوری نمادين که با هدف گراميداشت هفته ناجا و ترويج فرهنگ استفاده از كلاه ايمنی بين موتورسواران برگزار شد در همین برنامه با همکاری اداره راه و شهر سازی به موتور سواران کلاه ایمنی اهداء شد.
مسیر این رژه از ميدان لاله به طرف بلوار جهاد بود که علاوه بر نيروهای پليس راهور تعدادی از موتورسواران قانونمند نيز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها