مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهارداشت: تولید برنامه‌های اثرگذار برای معنویت‌افزایی مهم‌ترین راهبرد گروه تلویزیونی بسیج است.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری در آیین معرفی مسئول جدید گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر تولید برنامه های فاخر در جهت مقابله با جنگ نرم تاکید کرد .
وی گفت: رسانه ملی بعنوان یک نهاد انقلابی و بسیج بعنوان یک نهاد مردمی، می توانند با هم افزایی بیشتر در کنار هم، برنامه‌های تاثیرگذاری در راستای معنویت و معرفت افزایی تولید و پخش نمایند .
صفری با اشاره به جنگ رسانه‌ای حاضر جذب، سازماندهی و آموزش نیروهای متعهد و متخصص به ویژه در حوزه تولید برنامه ای و بهره گیری از توانایی و تخصص نیرو‌های ارزشی و انقلابی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رسانه ملی در چند سال اخیر با تولید برنامه‌های فاخر تلویزیونی و رادیویی توانسته در این حوزه اثربخش باشد و باید این خدمات تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه گروه تلویزیونی بسیج می تواند به عنوان عاملی مهم در پیشبرد اهداف رسانه ملی نقش آفرینی کند خاطرنشان کرد: تمام توان و تلاش خود را برای تقویت این نهاد بسیج در مجموعه صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی بکار خواهیم بست تا در کارزار رسانه ای بتواند نقش عظیم و راهبردی فرهنگی خود را در عمق بخشی به انقلاب و اهداف آن و کارآمدسازی و نشر فرهنگ اسلامی به خوبی ایفا کند.
صفری با مهم خواندن حمایت از فعالان فرهنگی بسیجی  تاکید کرد: یکی از مهم ترین اولویت های گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما باید جذب فعالان فرهنگی و هنری استان در تولید برنامه های مناسب برای حرکت پرشتاب انقلاب و تقویت باورهای مخاطبان و تحقق رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب باشد .
در پایان این آیین  با قدردانی از زحمات صادق برقی در مدت تصدی این مسئولیت، جمال پور فرج به عنوان مسئول جدید گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد.

 



ارسال نظرات