مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح احداث ۲۴۰۰ واحد مسکن برای محرومان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۲۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سهراب زئیسی در جلسه رسیدگی به موضوع مسکن محرومان در شهرستان سامان اظهار داشت: برای اولین بار طرح احداث 2400واحد مسکن محرومان در استان اجرا می‌شود که در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بلندمدت قرض‌الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض به هر فرد نیازمند پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و در شهرستان سامان نیز با توجه به شاخص‌ها، ۱۲۰ فقره شناسایی و ۷۰ مورد به بانک‌ها معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه رقمی حدود ۹ میلیارد تومان برای تسهیلات و کمک بلاعوض به شهرستان‌ها اختصاص داده شده است، باید تلاش کرد تا تهیه مسکن محرومان و اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی در این زمینه به نتیجه برسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به موازات کارهای اداری، باید کارهای اجرایی شروع شود، ادامه داد: تا پایان خرداد سال آینده باید کارهای اجرایی و تاپایان تیرماه کارهای اداری و بهره‌برداری از کل طرح انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سهمیه شناور است اگر در شهرستان و روستایی جذب نشود به روستا و شهرستان دیگر منتقل می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان نیز گفت: در راستای جذب سهمیه مسکن محرومان شهرستان، باید دهیاران تلاش کنند.

کمال اکبریان اظهار داشت: همه دهیاران این شهرستان باید تلاش کنند تا در زمان مشخص سهمیه شهرستان در زمینه مسکن محرومان جذب شود زیرا ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض می‌تواند برای محرومان مسکنی ایمن ایجاد کند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اینکه حریم کمی و کیفی و کمبود زمین از معظلات شهرستان سامان است، افزود: دهیاران باید تلاش کنند تا موضوع مسکن محرومان در شهرستان به نتیجه برسد.

ارسال نظرات