به همت گروه‌ جهادی 313 زنجان یک واحد مسکونی محروم در کوی فاطمیه احداث و تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۴۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش سرویس بسیج جهادی خبرگزاری بسیج؛ این واحد مسکونی با تامین مالی هیات امنای بازار و بسیج سازندگی ناحیه زنجان و کار شبانه روزی اعضای گروه جهادی ۳۱۳ احداث روز شنبه ۱۳ مهر با دستان پدر شهید والامقام محسن محمدی تحویل داده شد.
این طرح بلافاصله بعد از بازگشت گروه جهادی ۳۱۳ از منطقه سیل زده بخش معمولان استان لرستان از اواخر مرداد ماه آغاز و پس از یک و نیم ماه تلاش شبانه روزی، به بهره‌برداری کامل رسید.
در این مراسم پدر شهید والامقام محسن محمدی با تقدیر و تشکر از تلاش و همکاری گروه جهادی از خدمات آن‌ها قدردانی کرد.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تقدیر از تلاش گروه جهادی ضمن حمایت از پروژه‌های آتی گروه جهادی ۳۱۳ اظهار داشت: با نام گذاری پروژه‌ها با نام شهیدان از برکت وجودی آن‌ها استفاده نماییم و ادامه دهندگان راهشان باشیم.
وی در پایان افزود: افتتاح این پروژه بدست پدر شهید والا مقام محسن محمدی، موجب خیر و برکت خواهد بود.
حسن قربانی؛ مسئول گروه جهادی ۳۱۳ نیز با اشاره به اینکه در نام گذاری طرح‌ها و پروژه‌های گروه جهادی ۳۱۳ عموما هر واحد به نام یک شهید استان مزین می‌شوند؛ افزود: این سنت نام گذاری، از تکمیل طرح‌های سیل اخیر در استان لرستان آغاز شده و گروه جهادی ۳۱۳ به پاسداشت یاد شهدا هر واحد احداثی و مرمتی خود را به نام شهیدان استان مزین می‌کند تا علاوه بر برکت وجودی شهدا یاد و خاطره آن‌ها همیشه جاری باشد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه بعدی این گروه جهادی، احداث یک واحد مسکونی محروم واقع در روستای "اژدهاتو" زنجان و مزین به نام شهید "حیدرعلی الماسی" از شهدای استان بوده که این پروژه هم اکنون شروع و در حال اجراست با عنایت خداوند متعال در هفته بسیج افتتاح و تحویل داده خواهد شد.
گفتنی است در افتتاح و تحویل این واحد مسکونی، سرهنگ محسن سهندی؛ فرمانده سپاه ناحیه زنجان، پدر شهید والامقام محسن محمدی، علی ملکی نماینده هیات امنای بازار و جمعی از اعضای گروه جهادی ۳۱۳ حضور داشتند.

ارسال نظرات