خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از پیگیری احداث پست 230 در شهرستان درگزین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

پیگیری احداث پست 230 در شهرستان درگزینبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان با همراهی مازیار بلالی‌مقدم سرپرست توزیع برق درگزین با ناظمی‌پور فرماندار شهرستان درگزین در راستای وضعیت شبکه‌های برق و حل مشکلات این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در این دیدار با اشاره به اهم پروژه‌های اجرا شده بیان کرد: پروژه‌های شاخصی همچون روشنایی‌های معابر روستاهای درجزین و کاج واقع در کریدور شمال استان و روشنایی معابر بلوار معلم شهر قروه و کمربندی شهر قروه با اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمدمهدی شهیدی افزود: همچنین جابجایی شبکه‌های برق در مسیر احداث کریدور شمال استان در روستاهای شاهنجرین، نظام آباد، وسمق، درجزین نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا تصریح کرد: همچنین پیگیر افزایش قدرت پست کرفس از 15 مگاولت آمپر به 30 مگاولت آمپر و افزایش دو فیدر به فیدرهای برق شهرستان درگزین هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در راستای توسعه زیرساخت‌های برق پایدار و تولید و اشتغال در منطقه به احداث پست 230 در شهرستان درگزین اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار است که در خصوص اجرای این پروژه نیز مکاتبات با برق باختر آغاز شده است.

در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه فرماندار شهرستان درگزین از اجرای پروژه شبکه برقرسانی به شهرک گلخانه‌ای عمان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات