خبرهای داغ:
جانشین ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای ارزش نهادن به رشادت ها و حماسه های ماندگار رزمندگان پیشکسوت بسیجی و پاسداران بازنشسته شهرستان هندیجان به شایستگی از آنها دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۲۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

سروان پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به همراه مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه و نیروی انسانی ناحیه سپاه هندیجان از تعدادی پاسدار بازنشسته و پیشکسوتان بسیجی رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار و با احترام تقدیر شد.

وی افزود: وجود رزمندگان اسلام و پاسداران بازنشسته در بین جوانان پاسدار و بسیجی یک افتخار بزرگ است که می توان از تجربیات و خاطرات این بزرگواران استفاده ها ودر امورات بهره برد.

وی بابیان بازگویی ارزش های دفاع مقدس گفت:بهترین درس های آموزنده برای نسل های کنونی و آیندگان همین بازگویی ارزش های دفاع مقدس از زبان پاسداران بازنشسته و رزمندگان پیشکسوت بسیجی است.

سروان پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: یکی از اهداف سپاه و بسیج قدردانی از زحمات پاسداران بازنشسته و رزمندگان پیشکسوت بسیجی است که با توکل برخدا تاکنون در شهرستان هندیجان با برنامه ریزی و هماهنگی در حال انجام است که مورد استقبال این بزرگواران قرار گرفته است.

وی بااشاره به ترویج یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد : همه ماها وظیفه داریم در فرهنگی سازی یاد و حماسه آفرینی های شهدای والامقام تلاش های دوچندان داشته باشیم و در این شرایط کنونی نیاز است نام شهدا در جامعه بیشتر در میان جوانان و نوجوانان ترویج داده بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها