خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا هم زمان با ایام ماه صفر در شهرستان لالی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۲۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی: محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: هم زمان با ایام ماه صفر و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در راستای ترویج فرهنگ عاشورائی و حفظ ارزش‌های اسلامی، نهمین سـوگواره ملـی دل نوشته های عاشـورا در شهرستان لالی برگزار خواهد شد.

محمد جوروند گفت: عاشورا فرهنگی برخاسته از اسلام ناب و حاوی درس های بیشماری برای بشریت است و فرهنگ عاشورا در طول تاریخ همواره برای جامعه اسلامی الهام بخش بوده و حرارتی در دل های انسان ها ایجاد کرده که هرگز به سردی نمی گراید و جلوه های این الهام بخشی را در طول تاریخ و خصوصاً در دوران اخیر ۸ سال دفاع مقدس به وضوح می توان مشاهده نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: از این رو جلوه دادن شور حسینی عزاداران و واکاوی دستاوردهای نهضت بزرگ حسینی (ع)، می تواند چراغ راه هدایت همگان و تاثیری شگرف بر نهادینه سازی این فرهنگ داشته باشد و در همین راستا نهمین دوره سوگواره ملی دل‌نوشته‌های عاشورا یکی از برنامه های فاخر فرهنگی هنری است که در استان خوزستان و در شهرستان لالی برگزار خواهد شد.
وی در پایان افزود: در سال های گذشته این سوگواره با استقبال بی نظیر هنرمندان کشور برگزار شده است و امسال نیز به صورت ویژه این سوگواره در لالی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها