فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریا را میدانی تعیین کننده در نبرده با مستکبران دانست و گفت: دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۳۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زیباکنار، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار اظهار داشت: پاسداران جوان نهال‌های باطراوت و پرثمر برای انقلاب اسلامی هستند.

 

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداران جوان باید حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند که نسل‌های پیشین در سپاه بلند کردند گفت: جمهوری اسلامی قله‌های بسیاری را در پیش رو دارد که باید آن را فتح کند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه باید طبق فرموده مقام معظم رهبری جغرافیای مقاومت را گسترش دهیم تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بعد از چهل سال مبارزه و ایستادگی به ای حقیقت رسیده است که می‌تواند دشمنان خود را شکست دهد.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهانی ابراز داشت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را دارد.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دشمنان ملت ایران حتی در حداکثر قدرت خود نیز در برابر ما کم‌توان هستند گفت: با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم زیرا همواره باید در مسیر ایستادگی و مقاومت پیشرفت کنیم.

 

سردار سلامی ایمان و توکل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش ما این است که دشمن را از قلب اسلام دور کنیم و به همین دلیل به دنبال توسعه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی هستیم.

 

وی دریا را میدانی تعیین کننده در نبرده با مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از مواضع ملت ایران در دریاها حفاظت کنند.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه حضور در میادین دریایی نیازمند آمادگی علمی و جسمی است اظهار داشت: توانایی علمی، جسمی و ایمانی سه ضلع موفقیت در میادین جنگ دریایی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات