سید ساجد یعقوبی
در روز جهانی کودک، جشن قرآنی با حضوراولیاء ومربیان بصورت نمادین در مدرسه شهید محمد زاده ودخترانه غیر انتفاعی شکوه بااجرای برنامه های مختلف در شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۵۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

جشن قرآنی در شهرستان پارس آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منیره فرهودی مدیر مدرسه شهید محمدزاده در این مراسم اظهار داشت: جشن روز جهانی کودک که 16 مهر هرسال برگزار می شود و امسال هم بعلت قرار گرفتن در ماه صفر ، جشن قرآنی در روز جهانی کودک در مدرسه برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که آینده از آن کودکان امروز است بنابر این کودکان آینده را باید ساخت در راستای ارتقای رشد و تکامل دینی آنها باید گام موثر برداشت.

وی بیان کرد : با توجه به اهمیت دوران کودکی و ضمن توجه به حساسیت های موجود در راستای تامین و برآورده کردن نیاز های گسترده فردی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و امنیتی کودکان، 16 مهر به نام روز جهانی کودک نامگذاری شده است.

فرهودی اضافه کرد: کودکان ، دانایی، توانایی، زیبایی را دوست دارند و این‌ها نیز ویژگی‌های خداست به اعتقاد ما بچه‌ها هدیه‌های خدا هستند که نزد ما به امانت گذارده شده‌اند و باید تلاش کنیم با مراقبت‌هایمان امانتداران خوبی برای خدای مهربان باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها هدیه‌های خداوند هستید و ما بزرگترها باید ازآنان مراقبت کنیم زیرا هر کودک نشانی خداست این نشان دهنده آن است که بچه‌ها راستی، مهربانی، پاکی و بسیاری از صفات خداوند را دارا هستید.

اهدای کتاب قرآنی ، قصه گویی، مسابقه ، برش کیک جشن قرآنی و روز جهانی کودک ، پذیرایی سالم، در مدرسه محمد زاده و شکوه ، از برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات