معاونت فرهنگی کمیته امداد استان یزد از پرداخت کمک‌هزینه برای شرکت در پیاده‌روی اربعین به بیش از 900 مددجوی کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۲۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌محمد اسلامی‌منش اظهار داشت: جهت اعزام مددجویان به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین کمیته امداد استان یزد کمک‌هزینه‌ای به مبلغ ۶۲۰ هزار تومان به صورت بلاعوض برای هر نفر در نظر گرفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مددجویان استان یزد گفت: باهدف امکان تشرف حداکثری زائران به پیاده‌روی اربعین حسینی برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است و تاکنون ۹۰۷ نفر از مددجویان استان برای دریافت کمک‌هزینه پیاده‌روی اربعین اقدام کرده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان این‌که کمیته امداد با مشارکت خیرین زمینه حضور مشتاقان زیارت اربعین را فراهم کرده است تصریح کرد: نصف کمک‌هزینه قبل از سفر به متقاضیان پرداخت و مابقی آن پس از تشرف به اماکن زیارتی و درج مهر خروج و ورود به کشور با مراجعه به ادارات کمیته امداد به مددجویان پرداخت می‌شود.

اسلامی‌منش بیان داشت: کمیته امداد برای پیاده‌روی اربعین برنامه‌ای برای اعزام کاروانی مددجویان ندارد و مددجویان می‌توانند با دریافت کمک‌هزینه بر اساس تصمیم شخصی خود به‌صورت گروهی و یا انفرادی در این مراسم باشکوه شرکت کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات