خبرهای داغ:
از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه قهدریجان به عنوان امام جمعه جدید شاهین شهر منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۲۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شاهین شهر با حضور حجت الاسلام صالحیان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان و اعضای شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با بیان اینکه امروز فصل جدیدی از اداره شهرستان و تولی‌گری امور دینی و اعتقادی مردم رقم خواهد خورد افزود: این مهم می‌تواند به عنوان یک فرصت در مسیر اعتلا، توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.

تاجمیری بر اخلاق، قانون‌مداری و مردم داری تأکید کرد و افزود: نماز جمعه ظرفیتی در راستای ارتقای جامعه و بهبود امور به نفع مردم بوده و این شهرستان برای ارتقا و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری به نظم و انضباط نیاز دارد.

فرماندار شاهین شهر همچنین به نقش و جایگاه نماز جمعه در برهه‌های مختلف و پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود: اقدامات این نهاد حاکمیتی در پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس و بسیج عمومی مردم قابل تقدیر است.

اسفندیار تاجمیری فرماندار در ادامه با اشاره به وجود ۵ نماز جمعه در شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: این مهم به عنوان یک فرصت برای ارتقا وپیشرفت و بهبود امور مردم تلقی می‌شود و بر حفظ شان و منزلت این جایگاه وهمچنین همکاری و همراهی نظام اداری شهرستان با آن تاکید کرد.

فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه شاهین شهر ومیمه دارای افتخارات وشاخص‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف مادی ومعنوی می‌باشد افزود: در عین حال نیاز‌ها و انتظاراتی وجود دارد که از جمله آن اخلاق، قانونمداری و مردم داری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها