تلاش برای تکمیل دیواره ساحلی شهر را تا قبل از شروع بارش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: به دنبال این هستیم که دیواره ساحلی شهر را تا قبل از شروع بارش‌ها اتمام کنیم که به علت مشکلات راه و تجهیزات در پل‌دختر در مسیر تکمیل این پروژه موانعی وجود دارد اما با تمام توان خود به دنبال تحقق این امر هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۶۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضایی امروز در جلسه شورای اداری پلدختر در خصوص روند اجرای دیوار ساحلی این شهر، اظهار داشت: متأسفانه گاها برخی از مسئولان شهر پل‌دختر و استان در حوزه دیواره ساحلی پل‌دختر با بیان اطلاعات اشتباه فرافکنی می‌کنند.

وی بابیان اینکه ساخت دیواره ساحلی پل‌دختر وظیفه بنیاد مسکن لرستان نیست، افزود: ساخت دیواره ساحلی پل‌دختر از وظایف شهرداری این شهر بوده اما بنیاد مسکن استان در راستای کمک به این مجموعه این وظیفه را برعهده‌گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: برای حل مشکلات دیواره ساحلی پل‌دختر بیش از 120 میلیارد تومان از اعتبارات سایر بخش‌ها در این  این پروژه استفاده شده است.

رضایی با اشاره به اینکه شهرداری پل‌دختر به علت ضعف و ناتوانی، ایجاد دیوار ساحلی را به بنیاد مسکن واگذار کرده است، تصریح کرد: شهردار پلدختر به‌جای اینکه به بنیاد مسکن کمک کند در مصاحبه‌های خود از روند کند این پروژه انتقاد می‌کند که انتظار می‌رود در این زمینه کمک کنند تا سریع‌تر این پروژه را به پایان برسانیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: به دنبال این هستیم که دیواره ساحلی شهر را تا قبل از شروع بارش‌ها اتمام کنیم که به علت مشکلات راه و تجهیزات در پل‌دختر در مسیر تکمیل این پروژه موانعی وجود دارد اما با تمام توان خود به دنبال تحقق این امر هستیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات