رئیس پلیس راه لرستان گفت: در ایام اربعین حسینی برای پوشش ترافیکی بیش از ۵۰ تیم گشتی اعم از تیم خودرویی به صورت روزانه فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۶۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مصطفی دالوند امروز در  جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش ترددها در ایام اربعین حسینی و به جهت تسهیل ترددهای جاده‌ای، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثناء حاملان  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه تا پایان روز چهارشنبه یکم آبان ماه  در مسیرهای "کوهدشت- پلدختر- اسلام آباد" و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی افزود :تردد کلیه ناوگان مسافربری(اتوبوس،مینی بوس و سواری کرایه) از ساعت 7 روز چهاشنبه 17 مهرماه تا پایان روز چهارشنبه یکم آبان ماه از محورهای (پلدختر_ کوهدشت) و بالعکس ممنوع بوده و مسیر ( آزادراه خرم‌آباد-پل زال )به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

رئیس پلیس راه لرستان اظهار داشت: تردد کاروان‌های زائران از مسیر کوهدشت_پلدختر و پل‌زال و بالعکس ممنوع می‌باشد که مسیر جایگزین آن آزادراه پل زال است.

دالوند گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم خوب کشورمان و به ویژه هم استانی‌های عزیز شاهد تردد روان و بدون حادثه در مسیرهای جاده‌ای استان و بویژه مسیرهای اعلام شده باشیم. 

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به آمادگی پلیس راه برای پوشش ترافیکی و کنترل محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین حسینی، افزود: در ایام اربعین حسینی برای پوشش ترافیکی بیش از ۵۰ تیم گشتی اعم از تیم خودرویی به صورت روزانه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات