۹۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های لرستان دیدن کردند

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: در ۶ ماهه امسال، یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۷۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کرده‌اند که از این تعداد ۹۶۶ نفر گردشگر خارجی بوده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید امین قاسمی امروز در جع خبرنگاران بیان داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۷۷ نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کرده اند که از این تعداد ۹۶۶ نفر گردشگر خارجی بوده اند.

وی با بیان اینکه سیل فروردین ماه امسال موجب خسارت زیادی به برخی اماکن تاریخی، فرهنگی و همچنین تخریب تاسیسات گردشگری لرستان شد و در نتیجه کاهش گردشگر در نیمه اول سال به استان را به دنبال داشت، اضافه کرد: قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافلاک خرم آباد با ۳۹۹ هزار و ۱۲۸ بازدید در بین آثار تاریخی طبیعی لرستان بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان افزود: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۸۹۷ هزار و ۳۹۸ نفر در واحدهای اقامتی استان اقامت داشته اند.

قاسمی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد در نیمه دوم سال با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز حضور گردشگران را در لرستان افزایش دهیم.

ارسال نظرات