دبیر ستاد اربعین استان مرکزی از ثبت نام 47 هزار و 524 نفر در استان مرکزی برای پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۷۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محسن امیدی دبیر ستاد اربعین استان مرکزی با اشاره به نام نویسی 47 هزار و 524 نفر از این استان در سامانه سماح گفت: از اول شهریورماه ثبت نام از زائران اربعین حسینی در سامانه سماح آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان برای شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی بعد از ورود به سامانه سماح 15 هزار تومان به‌عنوان خدمات بیمه و 7 هزار تومان نیز به‌عنوان خدمات پزشکی به‌صورت الکترونیکی پرداخت و با در دست داشتن پاسپورت در این سفر معنوی شرکت کنند. 

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی همچنین از استقرار 66 موکب استان مرکزی خبر داد و گفت: این موکب‌ها فعالیت خود را از 12 مهرماه خدمت رسانی به زائران را آغاز کرده اند.

وی گفت: موکب‌های استان مرکزی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین، سامرا و تعدادی نیز در مسیر پیاده روی اربعین از نجف اشرف به کربلای معلی مستقر شده اند.

امیدی ادامه داد: تعداد قابل توجهی موکب نیز در شهرستان‌ های زرندیه، ساوه، اراک و شازند مستقر شده و به زائران حرم حسینی که از این استان و دیگر استان های کشور به سمت نقاط مرزی عبور می کنند، خدمات رفاهی ارائه می دهند.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک گروه خدمات شهری با تمامی تجهیزات مورد نیاز از قبیل آمبولانس، ماشین‌آلات خدماتی حمل پسماند، تانکر آب و 30 پاکبان در شهر نجف و یک گروه مجهز دیگر به همراه 50 پاکبان در شهر مهران به زائران حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات