رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۸ گردان در بیجار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۷ گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۰۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سید مرتضی میرآقایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۵۰ شهید والامقام شهرستان بیجار اظهار داشت: دشمنان ما به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم هستند و رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی ما با روشنگری باید نقشه دشمنان را برای مردم تببین کنند و روحیه امیدواری در جامعه القاء نمایند.

وی افزود: همزمان با سراسر استان کردستان رزمایش الی بیت المقدس با شعار ۴۰ سال اقتدار بسیج در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه رزمایش امسال حوزه محوری است در محدوده استحفاظی محل استقرار حوزه‌ها برگزار می‌شود، افزود: در رزمایش الی بیت المقدس بیجار ۷ گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر به استعداد یک هزار و ۸۷۲ نفر حضور خواهند داشت.

میرآقایی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ۷ نقطه شهرستان بیجار خبر داد و بیان داشت: مراسم صبحگاه مشترک روز ۱۹ مهر ماه با حضور حوزه چمران و کوثر در محل اردوگاه قدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس با ماموریت امنیتی و مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی شهری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی گردان‌ها، آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها در روز واقعه، سازماندهی و به روز رسانی مجدد گردان‌ها اعلام کرد.

فرمانده سپاه بیجار گفت:: تمرین بر پایه تهدیدات بومی و منطقه‌ای و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن از دیگر اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بیجار است.


به گفته میرآقایی: بسیجیان با حضور پر شور خود در این رزمایش اقتدار بسیج در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در این رزمایش با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید پیمان می‌کنند، از انجام فعالیت فرهنگی در رزمایش الی بیت المقدس با حضور بسیجیان خبر داد.

وی تصریح کرد: انجام فعالیت‌های گروهی و اجتماعی، ماموریت‌های پیاده رویی، زندگی در شرایط سخت، برگزاری زیارت عاشورا و نماز جماعت از دیگر برنامه‌های رزمایش است.

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: استقرار، امورات تاکتیکی، ستون کشی، برنامه‌های شبانه، تک به ارتفاع، انفجارات، مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی و در نهایت جمع آوری از دیگر برنامه‌های رزمایش در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مهر ماه در بیجار است.


فرمانده سپاه بیجار با تاکید اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان چشم جهانیان را مات و مبهوت کرده است، گفت:: کشور‌های منطقه با الگو گرفتن از مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستادگی کرده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات