خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) اهواز خبرداد

20بسته کالای خانگی به مردم روستاهای بامدژ اهدا شد

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)،طی مراسمی سرهنگ عادل ساری فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) بیست بسته کالای خانگی به مردم روستاهای بامدژ اهدا کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۰۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

وی بیان کرد:
اساسا یکی از مهم ترین آرزو و درخواستهای ائمه اطهار علیهم السلام از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار خویش ابراز می نمودند.

وی افزود:
ما درخدمت مردم روستاهای بامدژ هستیم،و خدارا شاکریم از روز اول که به مردم قول دادیم در کنار شما می مانیم و خواهیم ماند،تعدادی گروه های جهادی در حال ساخت شش باب منزل هستند و تحویل مردم عزیز بامدژ خواهیم داد، امروز همکاران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) همت و تلاش کردند،یک سری بسته های کالاهای خانگی که اهدای مردم هستند را تحویل مردم عزیز بامدژ دادیم و ان شاءالله دوستان پاسدار و بسیجیان و گروه های جهادی ناحیه بسیج امام علی(ع) در کنار شما خواهیم ماند تا آخرین لحظه که خانه هایتان را می سازیم و هرگونه دغدغه ای باشد برطرف خواهیم کرد.

 

بسته کالاهای خانگی شامل; لباسشویی، ظروف غذاخوری،ست قابلمه،پتو،پنکه،اتو و ...می باشد

 

همچنین در نمازخانه ناحیه امام علی(ع)، نشستی در موضوع توصیه و مقام و منزلت شهیدان توسط استاد بزرگوار حاجی زاده راوی هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.

وی بیان کرد؛

در وصیت‌نامه شهدا تأکید آن‌ها بر ولایت‌فقیه و امام است. برای همین باید نسبت به آگاهی دادن جوانان نسبت به امام و ولایت‌فقیه و همچنین نظام دینی که در آن زندگی می‌کنند اهتمام ورزید، زیرا پیام شهدا، حفظ ولایت‌فقیه، نظام، انقلاب و دستاوردهای آن است؛ و مردم ما با بصیرت تمام در این امر به‌خوبی عمل کردند.

وی افزود:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ* فَرِحِینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ یسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ* یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ وَ أَنَّ اللَّهَ لا یضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. به آن چه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند شادی می کنند که نه بیمی بر ایشان است و نه اندوهگین می شوند. بر نعمت و فضل خدا و این که خداوند پاداش مؤمنان را تباه نمی گرداند، شادی می کنند

وی تشریح کرد:
پیام این آیه شریف به حیات معنوی او نزد پروردگار و بهره مندی از رزق خاصّ الهی، فرحناک بودن به عطایای الهی و دوری از خوف و حزن و بشارت به آن اشاره دارد و نیز در پایان، مژدۀفضل و نعمت الهی به دیگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار