در جمع فرماندهان بسیج مساجد و محلات استان عنوان شد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اقتصاد مقاومتی می گوید باید از ظرفیت های درونی کشور استفاده کنیم و متکی به بیگانگان نباشیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۱۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در مسجد امام حسین علیه السلام شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، با بیان اینکه گمشده های بشریت در قرآن نهفته است، افزود: الان دنیای غرب به این نتیجه رسیده که یک گمشده ای دارند و آن را در مسایل مدیریتی جستجو می کنند؛ در صورتی که باید در معنویت و مباحث قرآنی به دنبال گمشده خود باشند.

وی، با تأکید بر ضرورت تحکیم بنیه دینی، اخلاق و معنویت آحاد مردم جامعه در نظام اسلامی افزود: این  ظرفیت اخلاقی و اعتقادی که بواسطه انقلاب در کشور ما پدید آمده است با سرعت خیلی زیاد فراگیر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه سیاست مبتنی بر اخلاق، صداقت و معنویت از سوی جمهوری اسلامی به دنیا عرضه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: اقتصاد اسلامی که اولین گام آن اقتصاد مقاومتی است و این گفتمان باید بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در کشور نهادینه شود تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی می گوید باید از ظرفیت های درونی کشور استفاده کنیم و متکی به بیگانگان نباشیم.

این مقام مسئول، به اهداف والای شعار اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار و اهداف والای انقلاب باید همه مردم و مسئولان در راه مبارزه با فساد و برقراری عدالت در جامعه کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: سندهای غربی همچون 2030 نمی تواند برای ما ملاک باشد. باید این نسخه های غربی برای مردم موشکافی شوند تا با اهداف پشت پرده دشمنان انقلاب پی ببرند.

وی، حفظ عزت ملی در ارتباط با کشورهای دیگر و رعایت مرزبندی با دشمنان را به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار داد و گفت: در داخل کشور نیز چپ و راست و ... معنایی ندارد؛ ما انقلابی داریم و غیرانقلابی.

این مقام مسئول، افزود: در بحث سبک زندگی نیز باید از سیره معصومین علیهم السلام پیروی کنیم. سبک زندگی را باید از این فراز زیارت عاشورا بیاموزیم که می فرماید؛" اللهم اجعل محیای، محیا محمدِ و آل محمد و ..." .

وی، گفت: سبک زندگی  و حیات ما باید طبق سیره معصومین علیهم السلام باشد که همانا جهاد در راه خداست و ممات ما  نیز شهادت در راه خدا باشد.

شایان ذکر است: فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم ضمن شنیدن نظرات تعدادی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان ، به ایراد سخن پرداخت.

سردار علی محمد اکبری، نیز در این نشست صمیمی، انتظارات مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج را تبیین کرد و افزود: در صحنه های مختلف تصمیم گیری، یک فرمانده باید بتواند با بهترین و کوتاه ترین زمان، تصمیم گیری کند، بطوری که بتواند بر اوضاع تسلط پیدا نماید.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تدابیر فرماندهان جوان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با رهنمودهای حکیمانه حضرت امام(ره) و  تدابیر والای فرماندهان جوانِ مؤمنِ انقلابی و مجاهد به پیروزی های بزرگ رسیدیم.

وی، با تأکید بر برگزای آموزش های نظامی و توجه به تقویت بنیه اعتقادی و برگزاری جلسات عقیدتی فرهنگی و بصیرتی در رده های بسیج، گفت: فرماندهان بسیج باید بتوانند از توانمندی های سایر اقشار نیز به خوبی استفاده کنند و جذب حداکثری داشته باشند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: فرمانده بسیجی باید شاخص اخلاق و تدیّن و تخصص باشد تا بتواند پایگاه را در تمام موضوعات از جمله؛ نظامی، اخلاقی، فرهنگی و ... مدیریت کند.

ارسال نظرات