همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کوهرنگ؛
همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به روستاهای لبد و سرآقاسید، همایش روز شهرستان کوهرنگ در بخش بازفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۱۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزای بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ افزود: روز 17 مهرماه سالروز ورود با برکت مقام معظم رهبری به روستاهای لبد بازفت و سرآقاسيد کوهرنگ است، که به همین مناسبت همایش روز شهرستان کوهرنگ مصادف با این تاریخ برگزار شد .

 سرهنگ پاسدار عزیز موسایی افزود: افراد ولایتمدار هیچ بیم و هراسی از بیگانگان ندارند و در مقابل تهدیدهای بیگانگان تسلیم نخواهند شد.

وی گفت: مردم همواره قدردان خادمان مکتب وحی و انبیاء الهی هستند و بالندگی خادمان این مملکت هم به خاطر حفظ ایمان، خضوع و خشوع آنان و همچنین اجرای احکام و فرامین الهی است.

موسایی خاطرنشان کرد: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری مایه خیر و برکت به شهرستان کوهرنگ شد و اجرای طرح های مختلفی در شهرستان به همراه داشت.

وی در ادامه افزود: حضرت آقا در بیانات خود اشارات بسیار خوبی به سفر خود به این استان و شهرستان کوهرنگ داشتند و از ویژگی و آداب و رسوم مردم این دیار به نیکی یاد می کنند .

گفتنی است: حجت الاسلام صادق نیکنام نیز در این همایش اظهار کرد: نهضت اسلامی ما دو رکن مهم داشت و دارد یکی امام و امت و دیگری رهبری و مردم ( یاران ) و هر نظام این دورکن را نداشته باشد موفق نخواهد بود .

وی افزود: امام حسین (علیه السلام) نیز یار و پشتیبان داشت که موفق شد، اگر یار نداشت این قیام امام حسین (علیه السلام) در کربلا می ماند .

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، اطاعت از ولی فقیه را در امتداد اطاعت از رسول الله و ائمه معصومین علیهم السلام دانست و تأکید کرد: موفقیت و پیروزی و سعادت در دنیا و آخرت در گرو تأسی به خدا و قرآن و معصومین و اولیاءالله است.

ارسال نظرات