مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گفت: برای تغییر در هر جامعه ای ما باید اول باورهای خود را تغییر دهیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۴۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حمیدرضا رخشانی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آئین افتتاحیه دوره توانمند سازی مدیران و شورای کانون بسیج فرهنگیان استان اظهار داشت: زیر بنای هر توسعه ای نیروی انسانی است و این دوره ها می تواند در راستای ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی کمک بزرگی بکند.

وی تاکید کرد: برای تغییر در هر جامعه ای ما باید اول باورهای خود را تغییر دهیم و پس از آن با تمرین این باورها را در رفتارهای خود نهادینه بکنیم.

رخشانی افزود: اگر ما اینگونه عمل کنیم، تبدیل به الگویی برای تغییر و اصلاح اطراف خود می شویم و می توانیم بر جامعه خود تاثیر بگذاریم.

وی تصریح کرد: ما هرچه داریم از بسیج است و بنده خود افتخار می کنم که یک بسیجی هستم، باید با روحیه بسیجی در راستای قانون با قدرت و عظمت عمل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: زمانی که ما با روحیه بسیجی کار کنیم، دیگر نمی گوییم وقت نداریم و یا نمی شود، بلکه اینگونه همه مشکلات ما حل می شود.

وی تصریح کرد: مهم ترین محوری که امروزه در کشور ما مطرح است، تزریق روحیه امید در جامعه است و اصلی ترین مسئله در بالا رفتن امید، اعتمادسازی است و همه ما وظیفه داریم که همه کارهایمان موجب رضایت مندی مردم باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بالا بردن میزان رضایت مردم، موجب بالا رفتن سرمایه اجتماعی نظام است و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات