بسیجی نخبه سپاه ناحیه اراک گفت:: امروز معادلات قدرت به نفع جبهه مقاومت در حال رقم خوردن است
کد خبر: ۹۱۸۳۰۴۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

مریم ابراهیمی بسیجی نخبه سپاه ناحیه اراک و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: در سال جاری دشمن در پی فتنه انگیزی در مراسم اربعین است و طی چند روز اخیر و در چند شهر عراق تظاهرات به راه انداختند.
وی افزود: امروز معادلات قدرت به نفع جبهه مقاومت در حال رقم خوردن است، اما شنیده‌ها حاکی است، دشمنان منافقین را تحریک کردند، که در مسیر، به زبان عربی به زائران ایرانی توهین کنند و درگیری به راه بیاندازند و ضمن خدشه وارد کردن به جبهه مقاومت، راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند.
بسیجی نخبه سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برخی ناآرامی‌ها در عراق زیر سر این شیطان‌ها است گفت:، اما این شیاطین باید بدانند، راهی جز شکست در برابر اراده مردم ندارند.
وی با اشاره به اینکه استکبار تلاش دارد تا با انجام توطئه‌های مختلف بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند افزود: اکنون در اتفاقات اخیر کشور عراق این موضوع را میتوانیم ببینیم.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه اتفاقات اخیر عراق در بازه زمانی اربعین توطئه ای است که توسط استکبار مدیریت میشود گفت: استکبار به دنبال این است تا با سوءاستفاده از مطالبات مردمی به شکلی قهرآمیز جریان مطالبات مردمی را به مقابله با دولت عراق تبدیل کنند.
بسیجی نخبه سپاه ناحیه اراک در این خصوص اظهار داشت: هدف استکبار از این موضوع تحت الشعاع قرار دادن اجتماع بزرگ اربعین است
ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: استکبار نمیداند که چنین کار‌هایی نمیتواند راه حسین (ع)و نام حسین(ع) را خاموش کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار