سید ساجد یعقوبی
با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد؛
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیین افتتاح ۵۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی و مردم یاری با حضور سرلشکر سلامی در استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۵۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

افتتاح ۵۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیین افتتاح 720 طرح محرومیت‌زدایی و مردم یاری امروز از بین 720 طرح محرومیت زدایی توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در اردبیل برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل ساخت و مرمت مسکن محرومان،خانه بهداشت، آبرسانی، مرمت راهها ،مدارس، مساجد و ایجاد جاده های بین مزارع در دهستان های محروم و سطح استان می باشد.

 

سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی است ، گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و با تمام توان برای تحقق مطالبات مردم در مناطق محروم تلاش می‌کند.

وی افزود: خداوند منان را شاکریم که امروز در استان اردبیل هستیم و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل هستیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: نگرش مثبت و سازنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل وجود دارد و با تعامل و همدلی که بین مسئولان و سپاه حضرت عباس(ع) وجود دارد اقدامات خوبی انجام شده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی تجلی‌گاه کمک مردم به یکدیگر است.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه پروژه‌های بزرگ در کشور نیاز است، راه‌‌اندازی پروژه‌های کوچک نیز بسیار مهم بوده چرا که این پروژه‌ها بسیاری از مردم را خوشحال و دغدغه‌ها و مطالبات آنها را برطرف می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در استان اردبیل اجرا شده و ما نیز اعتبارات برای این پروژه‌ها اختصاص می‌دهیم تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است ؛ این پروژه ها به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به انجام رسیده است.

ارسال نظرات